Pogosta vprašanja
Pogosta vprašanja in odgovori
Erasmus+ je program EU, ki naslavlja mednarodno sodelovanje na področju izobraževanja, usposabljanja, mladih in športa. Namen programa Erasmus+ je dvig kakovosti izobraževanja in usposabljanja ter s tem krepitev socialne kohezije in konkurenčnosti gospodarstva Unije. Erasmus+ želi omogočiti sodelovanje čim večjemu številu posameznikov, še posebej tistim iz okolij z manj priložnostmi ter kot ključne vsebine in aktivnosti naslavlja vključevanje in raznolikost, okolje in boj proti podnebnim spremembam (zeleni Erasmus+), digitalno preobrazbo ter udeležbo v demokratičnem življenju, skupnih vrednotah in državljanskem udejstvovanju.
Program Erasmus+ študentu omogoča, da del študijskih obveznosti na kateri koli stopnji študija (vključujoč pripravo diplomskih, magistrskih ali doktorskih nalog, a izključujoč raziskovalno delo, ki ni neposredna študijska obveznost) namesto na matični instituciji opravi na partnerski instituciji v tujini. Partnerske institucije so tiste institucije, s katerimi ima matična univerza/članica študenta podpisan medinstitucionalni sporazum o izmenjavi študentov v določenem študijskem letu.
Obdobje izmenjave za študij v tujini je omejeno od najmanj dva meseca (60 dni) do največ 12 mesecev (360 dni) na vsaki stopnji. Obdobje izmenjave za prakso v tujini je omejeno od najmanj dveh mesecev (60 dni) do največ 12 mesecev (360 dni) na vsaki stopnji. Izjema so enoviti študijski programi, kjer izmenjava za študij in prakso lahko skupaj trajata 24 mesecev (720 dni).
Obdobje fizične izmenjave v tujini lahko študent kombinira z izvedbo virtualne izmenjave, do skupnega trajanja največ 12 mesecev, pri čem virtualni del izmenjave ni financiran s sredstvi Erasmus+ in se ne šteje v kvoto Erasmus+ statusa. V tem primeru govorimo o t. i. kombinirani/blended izmenjavi. V primeru kombinirane izmenjave mora biti študent v tujini vsaj neprekinjeno 2 meseca, da je lahko upravičen do Erasmus+ dotacije. Fizičen in virtualen del morata biti ustrezno zavedena tako na Sporazumu za Erasmus+ dotacijo, ki ga študent z UL sklene pred odhodom na mobilnost, kot tudi na potrdilu o trajanju, ki ga študent po izvedeni izmenjavi prejeme od institucije gostiteljice.
Poleg dolgoročnih izmenjav pa so možne tudi kratkoročne, in sicer: kratkoročne izmenjave za doktorske študente, kombinirani intenzivni programi in kratkoročne kombinirane izmenjave.
Kombinirani intenzivni programi (KIP-i) so kratki, intenzivni programi, pri katerih se uporabljajo inovativni načini učenja in poučevanja, vključno s spletnim sodelovanjem. Njihov namen je z omogočenjem novih in bolj prilagodljivih oblik izmenjav, ki združujejo fizični in virtualen del, doseči vse vrste študentov iz vseh okolij, z vseh študijskih področij in na vseh stopnjah študija. Na KIP-u mora študent pridobiti vsaj 3 ECTS, ki se tudi priznajo doma. Enako velja tudi za kratkoročne kombinirane izmenjave.
KIP-e morajo razviti in izvajati vsaj tri terciarne izobraževalne institucije iz vsaj treh držav članic EU in tretjih držav, pridruženih programu.
V primeru kratkoročnih izmenjav je obdobje fizične izmenjavei v tujini omejeno od najmanj pet zaporednih dni do največ 30 dni. Obdobje fizične izmenjave v tujini lahko študent kombinira z izvedbo virtualne izmenjave, do skupnega trajanja največ 12 mesecev, pri čemer virtualni del izmenjave ni financiran.
Na prvi stopnji študija gre lahko študent na Erasmus+ izmenjavo od vključno prvega letnika dalje. Enako velja za drugo in tretjo stopnjo študija.
Sodelujoče države v programu Erasmus+ so vse članice Evropske unije, Islandija, Lihtenštajn, Norveška, Severna Makedonija, Srbija in Turčija.
Izmenjava je možna tudi v partnerskih državah regije 13 (Andora, Monako, San Marino, Vatikan) in 14 (Ferski otoki, Švica, Velika Britanija) ter v tretjih državah, ki niso pridružene programu Erasmus+.
Izmenjava ni možna v državi univerze pošiljateljice (Slovenija), v državi študentovega stalnega bivališča in v državi, katere državljan je študent.
Lahko, vendar se v tem primeru prijavljate na dva različna razpisa, zaradi česar boste morali prijavo in dokumentacijo oddati dvakrat.
Erasmus+ izmenjava in praksa se datumsko ne smeta prekrivati. Lahko ju sicer opravljate v istem študijskem letu, vendar eno za drugo, ne pa hkrati.
Eden od pogojev za Erasmus+ izmenjavo ali prakso je aktiven status študenta, tako da vam ponavljanje načeloma ne ogrozi možnosti izmenjave ali prakse. Se pa to pravilo od članice do članice razlikuje, tako da se morate za več informacij obrniti na vašo matično fakulteto, ki vam bo povedala, ali se med ponavljanjem letnika lahko odpravite na Erasmus+ izmenjavo oz. prakso.
Načeloma je večina institucij, ki sodelujejo v programu Erasmus+, čez poletje zaprtih in potemtakem pri njih ni možno opravljati izmenjave. Če pa bi vseeno želeli opravljati izmenjavo čez poletje, nam morate vnaprej poslati dokazilo, v katerem bo jasno navedeno, da vas tuja institucija v tem času lahko sprejme in vam omogoči izmenjavo.
Lahko. Če se odločite, da na Erasmus+ izmenjavo ali prakso ne boste odšli, pošljite elektronsko pošto z obvestilom o odstopu od izmenjave, skupaj z obrazložitvijo, svojemu koordinatorju na domači fakulteti, Službi za mednarodno sodelovanje UL ter tuji instituciji.
Minimalno število kreditnih točk, ki jih mora študent UL med izmenjavo v tujini pridobiti in bodo na matični instituciji priznane, znaša za en semester 20 ECTS, za dva semestra 40 ECTS, pri čemer študente spodbujamo, da med izmenjavo opravijo polno študijsko obveznost, kar znaša 30 ECTS na semester oz. 60 ECTS na leto.
Lahko, vendar če boste na izmenjavi pridobili in doma dobili priznanih manj kot 20 ECTS na semester, lahko prosite za Erasmus+ finančno pomoč za največ tri mesece.
Študenti, ki bodo v tujini pripravljali zaključno delo in za to v tujini ne bodo prejeli ECTS oz. jih bodo prejeli manj kot 20, lahko prosijo za Erasmus+ finančno pomoč za največ tri mesece.
Študenti, ki bodo v tujini pripravljali zaključno delo in bodo za to v tujini prejeli in doma dobili priznanih 20 ECTS ali več, lahko prosijo za Erasmus+ finančno pomoč do 5 mesecev, in niso omejeni samo na tri mesece financiranja.
Vsak študent, ki odide na izmenjavo, lahko prejme osnovno Erasmus+ dotacijo (višina je odvisna od države izmenjave), poleg tega pa ima možnost prejeti še dodatke, če izpolnjuje pogoje zanje, in sicer: dodatek Javnega sklada, dodatek za študente z manj priložnostmi, sredstva za pot.
1. Če ste državljan druge članice Evropske unije, nam morate poslati dokazilo, da v Republiki Sloveniji bivate neprekinjeno vsaj pet let neposredno pred odhodom na izmenjavo, v okviru katere uveljavljate štipendijo. Dokazilo lahko pridobite na Upravni enoti.
2. Če ste državljan tretje države, nam morate poslati dokazilo, da ste pridobili status rezidenta za daljši čas.
Ne, skladno z Zakonom o štipendiranju RS (Z-štp-1) do sredstev iz Razpisa Javnega sklada RS za razvoj kadrov in štipendij niste upravičeni.
Pogoji za upravičenost so:
- da ima študent status študenta s posebnimi potrebami ali
- da ima študent status študenta s posebnim statusom (status kategoriziranega športnika, priznanega umetnika/kulturnika, udeleženca mednarodnih tekmovanj ali status starša) ali
- da ima sam oziroma eden izmed članov družine (ki živijo v istem gospodinjstvu s študentom) odločbo CSD (državna štipendija, denarna socialna pomoč, varstveni dodatek, otroški dodatek ali dodatek za velike družine) ali odločbo ZZZS ali odločbo ZRSŠ ali odločbo ZPIZ ali
- da prihaja iz enostarševske družine ali
- da prihaja iz rejniške družine ali
- da mu Slovenija nudi mednarodno zaščito ali
- da je predstavnik romske skupnosti.
V tem primeru nam lahko pošljete odločbo CSD za tisto študijsko leto, v katerem je navedeno, da vam štipendija miruje in pa kopijo potrdila o oddani vlogi za nadaljnje prejemanje državne štipendije skupaj z izjavo, v kateri boste navedli, da se zavedate, da boste morali vrniti prejeta sredstva, če nam ne boste naknadno posredovali veljavne odločbe oz. če bo le-ta zavrnjena.
Ko bo vloga rešena, nam veljavno odločbo takoj pošljite oz. sporočite, če bo vloga zavrnjena. V primeru, da rešene odločbe ne boste prejeli pred začetkom izmenjave, vam bomo ta dodatek izplačali na podlagi odločbe, ki je v mirovanju oz. na podlagi potrdila o oddani vlogi za nadaljnje prejemanje državne štipendije ter vaše izjave. Izjavo skupaj z odločbo v mirovanju oz. skupaj s potrdilom o oddani vlogi v enem PDF-u naložite v spletno prijavo za Erasmus+ dotacijo.
Da, saj gre za dva ločena prejemka. Morate pa državno štipendijo, ki je sicer ena izmed možnih podlag za prejem dodatka za manj priložnosti, še naprej urejati z vašim Centrom za socialno delo.
Do tega dodatka ste lahko upravičeni, če nam posredujete ustrezne dokumente, s katerimi dokažete, da prihajate iz socialno šibkejših okolij. Iz poslanih dokumentov morajo biti razvidni vaši prihodki ter prihodki vseh vaših družinskih članov v preteklem koledarskem letu. Dokumente nam morate poslati v izvirnem jeziku, poleg tega pa morajo biti prevedeni tudi v slovenščino ali angleščino. Če imate šolajoče brate in sestre, morate poslati njihova potrdila o šolanju; v kolikor so polnoletni, pa tudi dokazilo o njihovih prihodkih. Če prihodkov niso imeli, zadostuje njihova podpisana izjava, v kateri navedejo, da prihodkov v preteklem letu niso imeli.
Ste, saj kadrovsko in/ali Zoisovo štipendijo prejemate redno za svoj študij in nista vezani na odhod v tujino.
Sredstva za pot so sredstva, katerih višina je odvisna od razdalje med krajem organizacije pošiljateljice (Ljubljana) in krajem sedeža organizacije gostiteljice ter načinom potovanja (zeleno potovanje ali ne). Za izračun razdalje se uporabi EU Kalkulator razdalj.
Študente spodbujamo, da poti, krajše od 500 km, opravijo z zelenimi prevoznimi sredstvi.
Študentom se lahko za izvedbo zelenega potovanja dodeli do dodatno največ šest financiranih dni (do tri v vsako smer), če je iz dokazil vidno, da so za izvedbo zelenega potovanja dejansko potrebovali dodatne dni.
Z namenom spodbujanja uporabe zelenih prevoznih sredstev je sedaj na voljo nova in skladno s potrebami Erasmus+ udeležencev oblikovana vozovnica: Interrail Global Pass for Erasmus+. Vozovnica je namenjena vsem udeležencem izemenjav, ne glede na tip in je na voljo v dveh različicah: štiri ali šest dni uporabe v razponu šestih mesecev.
Za Erasmus+ dotacijo ter morebitne dodatke morate zaprositi preko spletne prijave na VIS UL.
Razpis objavi Služba za mednarodno sodelovanje UL predvidoma meseca novembra za naslednje študijsko leto na svoji spletni strani, prav tako pa je razpis dostopen tudi na spletnih straneh posameznih članic, ki lahko objavijo morebitna dodatna merila in ostale specifične informacije.
Da, v kolikor so še na voljo finančna sredstva. Naknadni razpis je običajno objavljen v začetku meseca septembra (približno 10 mesecev po prvotnem razpisu). Študenti, ki se boste prijavili na naknadni razpis in boste izbrani, lahko na Erasmus+ izmenjavo odidete zgolj v poletnem semestru.
Študenti s posebnimi potrebami ste ob predložitvi ustreznega dokazila lahko upravičeni do dodatka za študente z manj priložnostmi. V primeru, da vam ta dodatek ne bi zadostoval, lahko zaprosite za dodatna sredstva zaradi dodatnih stroškov, ki jih boste imeli v času izmenjave zaradi posebnih potreb. Vse dodatne stroške je treba konkretno opredeliti, obrazložiti in predložiti ustrezno dokumentacijo. Temeljijo na realnih stroških, ki morajo biti dokazljivi z računi.
Za dodatna sredstva je potrebno zaprositi po posebni vlogi in ji predložiti obvezne priloge. Vlogo je skupaj z obveznimi dokazili potrebno oddati Službi za mednarodno sodelovanje UL najkasneje 45 dni pred odhodom na izmenjavo.
Ne, študenti iz socialno šibkejših okolij lahko zaprosijo le za dodatek za študente z manj priložnostmi.
V spletno prijavo se morate ponovno registrirati, da prejmete novo kodo prijave; nikakor se ne smete prijavljati s staro kodo, saj gre za novo izmenjavo.
Bodite pozorni, da vpisujete pravilne podatke.
- Če se poskušate registrirati preko naprave, ki primarno ne izpisuje šumnikov, bodite pozorni, da vnesete ime in priimek v takem zapisu, kot sta navedena na vaših dokumentih, upoštevajoč šumnike in/ali mehki ć, v kolikor ga vaši podatki vsebujejo. Primer: Priimka Novaković ne smete zapisati kot Novakovic ali Novakovič.
- V primeru, da ste v času od prijave na razpis, ki je bil odprt na vaši matični fakulteti, do prijave v spletno prijavo za Erasmus+ dotacijo prešli iz prve stopnje študija na drugo, se morate registrirati z vpisno številko s prve stopnje, torej s tisto vpisno številko, ki ste jo imeli, ko ste se prijavljali na razpis na matični članici, ne glede na to, da imate sedaj novo vpisno številko.
- Datum rojstva naj bo naveden v obliki DD. MM. LLLL.
Naložiti morate naslednje dokumente:
- Pismo o sprejemu (Letter of Acceptance) ALI Študijski sporazum (Learning agreement), obvezno podpisan s strani študenta, domačega in tujega Erasmus+ koordinatorja
- Študijski sporazum (Learning agreement), obvezno podpisan s strani študenta, domačega in tujega Erasmus+ koordinatorja.
- Sliko slovenske bančne kartice z razvidnim TRR-jem.
- Potrdilo o vpisu v tekoče študijsko leto, tj. študijsko leto, v okviru katerega odhajate na izmenjavo.
- Ustrezno dokazilo, ki izkazuje upravičenost do dodatka za študente z manj priložnostmi.
Kot prvi dan se šteje dan, ko mora biti študent prisoten na organizaciji gostiteljici: to je lahko dan začetka predavanj, prvi dan pozdravne prireditve, prvi dan jezikovnega oz. medkulturnega tečaja, v kolikor je slednji vključen v Študijski sporazum tako v tabeli A kot tabeli B, in ne dan prihoda.
Kot zadnji dan se šteje zadnji dan, ko mora biti študent prisoten na tuji instituciji: to je lahko zadnji dan predavanj oz. dan zadnjega izpita, in ne dan odhoda.
Da, lahko pooblastite nekoga drugega, s tem da mora ta oseba poslani dokumentaciji nujno priložiti tudi pooblastilo, podpisano z vaše strani.
To je dokument o trajanju izmenjave, ki ga mora vsak Erasmus+ študent dati v potrditev na tuji instituciji ob pričetku izmenjave (na ta način dokaže, da je z izmenjavo dejansko pričel) in potem zopet ob koncu izmenjave. Datumi, zapisani na tem dokumentu, so podlaga za končni obračun Erasmus+ dotacije.
Learning Agreement ali študijski sporazum je dokument, v katerega vpišete predmete, ki jih boste opravljali v tujini (tabela A), in predmete, ki se vam bodo po vrnitvi priznali na matični fakulteti (tabela B). Potrjen mora biti s strani vas, domačega Erasmus+ koordinatorja in tujega Erasmus+ koordinatorja.
Če bi se slučajno zgodilo, da vam tuja institucija LA ne bi pravočasno podpisala, bomo morali Sporazum skleniti in sredstva izplačati brez potrjenega LA s strani tuje institucije, in kot dokazilo o tem, da vam bodo obveznosti doma priznane, upoštevati sprejemno pismo iz tujine (Letter of Acceptance) in s strani domačega koordinatorja potrjen LA, vi pa nam morate potem v najkrajšem času (v 15 dneh po pričetku izmenjave) poslati tudi s strani tuje institucije potrjen LA. K temu vas bo zavezoval tudi Sklep rektorja.
V tem primeru lahko v spletno prijavo naložite staro potrdilo o vpisu skupaj z izjavo, v kateri napišete, da se zavezujete, da boste imeli v času izmenjave aktiven status študenta in da se v nasprotnem primeru zavezujete, da boste izmenjavo prekinili, se vrnili domov in vrnili vsaj prejeta sredstva.
Ko boste prejeli novo potrdilo o vpisu (veljavno v študijskem letu, v katerem opravljate izmenjavo), ga boste morali na UL poslati do roka, ki ga določi Služba za mednarodno sodelovanje UL.
V primeru, da se vpisujete na višjo stopnjo študija, lahko naložite staro potrdilo o vpisu skupaj z izjavo, v kateri napišete, da se zavezujete, da boste imeli v času izmenjave aktiven status študenta in da se v nasprotnem primeru zavezujete, da boste izmenjavo prekinili, se vrnili domov in vrnili vsaj prejeta sredstva.
Ko boste prejeli novo potrdilo o vpisu (veljavno v študijskem letu, v katerem opravljate izmenjavo), ga boste morali na UL poslati do roka, ki ga določi Služba za mednarodno sodelovanje UL.
OLS preko portala EU Academy omogoča študentom, udeležencem Erasmus+ izmenjav, preverjanje in vrednotenje jezikovnega znanja, ki ga bodo uporabljali na izmenjavi. Udeleženec izmenjave tako pridobi možnost, da jezikovno znanje jezika, ki ga bo večinsko uporabljal v času študija ali prakse v tujini, preveri pred odhodom na študij ali prakso, obenem pa lahko svoje znanje nadgradi in izboljša tudi ob podpori privlačnih brezplačnih spletnih jezikovnih tečajev. Jezikovno znanje je ovrednoteno na podlagi Skupnega evropskega referenčnega okvirja za jezike.
OLS preverjanje po novem ni več obvezno, je pa vsekakor priporočljivo. Na voljo je na spletni strani.
Med izmenjavo
Lahko, v kolikor prejmete soglasje Erasmus+ koordinatorjev na matični in tuji fakulteti. Spremembe ste dolžni urediti v roku 1 meseca po začetku izmenjave in jih posredovati Službi za mednarodno sodelovanje UL.
Da, če bodo sredstva na voljo. Informacijo o možnosti podaljšanja, o postopku ter o tem, ali so sredstva na voljo, prejmejo vse izbrani študenti predvidoma v začetku meseca decembra.
Predložiti morate naslednje štiri dokumente:
- prošnjo, v kateri obrazložite, zakaj želite izmenjavo podaljšati, in do katerega datuma (ni predpisane oblike, zadostuje prosti tekst)
- strinjanje domačega Erasmus+ koordinatorja (zadostuje tudi e-sporočilo)
- strinjanje tujega Erasmus+ koordinatorja (zadostuje tudi e-sporočilo)
- nov Learning agreement za drugi semester, obvezno podpisan s strani študenta, domačega in tujega Erasmus+ koordinatorja (upoštevajte, da je potrebno tudi v drugem semestru zbrati vsaj za 20 ECTS obveznosti, ki bodo priznane na domači fakulteti).
Bodite pozorni, da boste dokumentacijo v spletno prijavo oddali do roka, ki ga določi Služba za mednarodno pisarno UL, vendar ne kasneje kot 15 dni pred koncem prvega obdobja vaše izmenjave. V nasprotnem primeru vam ne bomo uspeli pravočasno izplačati finančnih sredstev, v kolikor bodo na voljo.
Primer 1: Če je rok za podaljšanje 31. januar, vam pa se prvo obdobje izmenjave konča 15. januarja, morate dokumentacijo v spletno prijavo oddati do 1. januarja (in ne do 31. januarja).
Primer 2: Če je rok za podaljšanje 31. januar, vam pa se prvo obdobje izmenjave konča 15. marca, morate dokumentacijo v spletno prijavo oddati do 31. januarja (in ne do 1. marca).
Prav tako pazite, da boste v spletno prijavo naložili vse zahtevane priloge, sicer sistem ne bo zaznal, da ste zaprosili za podaljšanje in nas o tem ne bo obvestil, kar lahko v skrajnem primeru pomeni, da vam ne bomo uspeli pravočasno izplačati sredstev, če bodo na voljo.
O skrajšanju mobilnosti obvestite vašo matično in gostujočo institucijo ter Službo za mednarodno sodelovanje UL. Slednja vam bo podala navodila za poročanje po končani izmenjavi oz. vas obvestila, katere zaključne dokumente boste morali naložiti v spletno prijavo za Erasmus+ finančno pomoč. Eden izmed obveznih zaključnih dokumentov je tudi potrdilo o trajanju, tj. Confirmation of Erasmus+ Student Mobility, ki vam ga bo izpolnila vaša institucija gostiteljica in na podlagi katerega vam bomo izdali zahtevek za delno vračilo sredstev.
V primeru predčasne prekinitve izmenjave zaradi višje sile, kamor sodi tudi bolezen, študent vrne sredstva le za obdobje, ki ga ni preživel na mobilnosti, četudi je mobilnost trajala manj od 2 mesecev, ki je sicer minimalno obdobje, da bi bila mobilnost upravičena do Erasmus+ finančne pomoči.
Po izmenjavi
To so:
- Izpolnjen končni vprašalnik (Participant Report Form), ki ga je pripravila Evropska komisija. Povabilo k reševanju tega vprašalnika boste prejeli na svoj elektronski naslov.
- Confirmation of Erasmus+ Student Mobility, tj. potrdilo z začetnim in končnim datumom izmenjave.
- Transcript of Records, tj. Potrdilo o izpitih z ocenami in kreditnimi točkami, ki ste jih opravili na izmenjavi in vam ga je izdala gostujoča institucija ALI vsebinsko poročilo o opravljenem delu za tiste, ki ste med izmenjavo pripravljali zaključno delo in za to niste prejeli kreditnih točk. Poročilo mora biti podpisano tako z vaše strani kot tudi s strani domačega mentorja. V kolikor ste imeli mentorja tudi v tujini, naj poročilo podpiše tudi on.
- *Obrazložitev v primeru, če niste dosegli minimuma zahtevanih točk, v kateri pojasnite, zakaj je to tega prišlo; podpisana pa mora biti tako z vaše strani kot tudi s strani domačega Erasmus+ koordinatorja. Minimum je doseženih in priznanih 20 ECTS v enem semestru oz. doseženih in priznanih 40 ECTS v dveh semestrih.
- Zadnja dokončna različica Learning Agreementa, ki jo morate podpisati vi ter oba Erasmus+ koordinatorja, domači in tuji.
- Potrdilo o priznanih obveznostih, ki vam ga na podlagi Transcipt of Records izda vaša domača fakulteta. Tisti, ki ste v tujini pripravljali zaključno delo in za to niste prejeli kreditnih točk, potrdila o priznanih obveznosti ne potrebujete, zato polje, namenjeno tej datoteki, pustite prazno.
- *Če ste v končnem vprašalniku (Participant Report Form) pod točko 9.12 označili, da je postopek priznavanja še v teku, morate rešiti in v spletno prijavo naložiti še drugi del vprašalnika, tj. Vprašalnik o priznavanju (Survey on Recognition), ki se vam bo za reševanje aktiviral 45 dni po predvidenem zaključka izmenjave, tj. datumu, ki je zapisan tudi v Sporazumu za Erasmus+ dotacijo.
V nadaljevanju vam navajamo nekaj konkretnih primerov, ki se nanašajo na enosemestrsko izmenjavo.
- Primer 1: V tujini sem dosegel 15 ECTS, prav toliko mi jih bodo priznali doma. Ali moram napisati obrazložitev? DA.
- Primer 2: V tujini sem dosegel 15 ECTS, doma pa mi bodo priznali 20 ECTS (ali več). Ali moram napisati obrazložitev? DA.
- Primer 3: V tujini sem dosegel 20 ECTS (ali več), doma pa mi bodo priznali 15 ECTS. Ali moram napisati obrazložitev? DA.
- Primer 4: V tujini sem dosegel 20 ECTS (ali več), doma pa mi bodo priznali 20 ECTS (ali več). Ali moram napisati obrazložitev? NE.
Končna verzija je LA Before, v kolikor sprememb niste imeli oz. LA During, če je tekom izmenjave prišlo do kakšne spremembe študijskega sporazuma. Bodite pozorni, da bodo tudi na končni verziji vsi potrebni podpisi: vaš ter od domačega in tujega Erasmus+ koordinatorja.
Izpolnjen in ožigosan LA After the mobility je potrebno v spletno prijavo naložiti v primeru, če vam gostujoča fakulteta opravljene izpite z ocenami vpiše v vaš LA After the mobility.
Rok za oddajo dokumentacije, ki je naveden tudi v vašem Sporazumu za Erasmus+ finančno pomoč, je 30 dni po predvidenem koncu izmenjave.
V kolikor krivda, da še niste prejeli vseh dokumentov, ni na vaši strani, se rok za oddajo izjemoma podaljša do prejema le-teh.
Približno v roku dobrega tedna po tem, ko je naložena vsa zahtevana dokumentacija.
V primeru, da je naložena vsa potrebna dokumentacija, posebnih obvestil ne pošiljamo, ampak vašo prijavo zgolj zaključimo in naredimo končni obračun. V primeru, da dokumentacija ni popolna, pa vam na elektronski naslov pošljemo poziv, da zadevo uredite.
Če ste zaradi opravičljivih razlogov dosegli manj od minimalno zahtevanih ECTS, lahko v spletno prijavo naložite obrazložitev, ki mora biti podpisana s strani vas in domačega Erasmus+ koordinatorja. V takem primeru vračilo ni potrebno.
Tiste dokumente, ki jih že imate, lahko že zdaj naložite v svojo spletno prijavo, Mednarodno službo UL pa po elektronski pošti obvestite, da boste Transcript of Records in Potrdilo o priznavanju zaradi ponavljanja izpitov naložili kasneje.
Sporazum o Erasmus+ finančni pomoči izdamo na podlagi navedenih datumov izmenjave. Po pregledu končne dokumentacije, med katero je tudi potrdilo o trajanju izmenjave, izračunamo dejansko trajanje izmenjave, ki je lahko marsikdaj krajše od predvidenega. Nakazilo ob zaključku je razlika med akontacijo za prvotno trajanje in dejanskim trajanjem izmenjave.