Vrsta priložnosti
Redna zaposlitev
Organizacija
Banka Sparkasse d.d.
Datum zaključka
30. 6. 2024
Povzetek priložnosti
Redna zaposlitev (0-2 leti delovnih izkušenj) / Full-time (0-2 working experiences)
Opis priložnosti
Iščemo okrepitve na področju podpore strankam / kontaktnega centra v naši banki. Delo vsebuje telefonsko komunikacijo s strankami (predvsem vhodni, servisni klici), odgovore strankam na »chat« vprašanja ali vprašanja po e-pošti. Iščemo osebo, ki rada dela s strankami, je komunikativna, zanesljiva in odgovorna ter govori tekoče slovensko.
Predhodne izkušnje s podobnimi deli bodo vsekakor dobrodošle, niso pa obvezne, saj sodelavci naše obstoječe ekipe z veseljem naučijo novega kolega/kolegico potrebnih novih znanj in vsebin.
Opis del in nalog:
Telefonsko in elektronsko svetovanje strankam: · pridobivanje novih strank (klicne in mailing akcije) in svetovanje strankam o celotni ponudbi banke · prescoring in drugi vhodni klici, trženje in drugi izhodni klici · svetovanje in prodaja (varčevanja, TRR) za fizične osebe · posredovanje potencialnih strank na druge sodelavce in organizacijske enote, skladno s poslovno politiko banke · pomoč pri elektronskem bančništvu in izvajanje telefonskega bančništva · izdelava ponudb, pogodb, potrdil o varčevalnih produktih ter tiskanje in pošiljanje drugih dopisov · sodelovanje s svetovalci v poslovnih enotah · skrb za poštni predal info@sparkasse.si in sporočila prispela preko elektronske banke (podajanje odgovorov na vprašanja, posredovanje elektronske pošte odgovorni osebi…) · razna administrativna dela · kontakt s stranko v primeru neizvedenih plačil (sodelovanje s plačilnim prometom) · izvajanje sprememb, prispelih preko elektronske banke, skladno s pooblastili · pomoč pri optimizaciji komercialnega dela in podpornih procesov · šolanje in prenos znanja na ostale sodelavce
Help desk: · pomoč strankam pri uporabi elektronskega bančništva · izvajanje sprememb prispelih preko elektronske banke, skladno s pooblastili · skrb za sporočila prispela preko elektronske banke (Net.stik, Halcom) · administracija s sistemi elektronskega bančništva · upravljanje s certifikatnim sistemom · podpora svetovalcem pri poslovanju z elektronsko banko · skrb za delovne procese na področju elektronskega in telefonskega bančništva
Reklamacije: · reševanje finančnih in nefinančnih reklamacij · usklajevanje in koordinacija aktivnosti z ostalimi organizacijskimi enotami za reševanje reklamacij · blokade in deblokade TRR, ter zaprtje kartic po navodilu pravnega sektorja · sodelovanje v postopku opominjanja · skrb za delovne procese na področju reklamacij
· razna administrativna dela · šolanje in prenos znanja na ostale sodelavce
|
Uresničevanje strategije banke na slovenskem trgu. |
Sodelovanje z drugimi organizacijskimi enotami ter podjetji znotraj Skupine Erste Bank in Sparkassen, predvsem pri poenotenju in optimizaciji procesov. |
Sodelovanje pri drugih razvojno-raziskovalnih projektih banke in koncerna. |
Opravljanje drugega dela po določbah splošnih aktov banke in po navodilih ter zadolžitvah nadrejenega. |
V naših vrstah boste, poleg odlične ekipe (tako ožje kot na nivoju banke), deležni tudi možnosti kariernega razvoja, sodelovanja v našem športnem društvu Spartak, raznih dogodkov, ki jih kot delodajalec pripravljamo za zaposlene in nagrajevanja glede na delovno in poslovno uspešnost.
Prijave z življenjepisi sprejemamo na zaposlitev@sparkasse.si, do nedelje, 30.06.2024.