Vrsta priložnosti

Redna zaposlitev

Organizacija

Banka Sparkasse d.d.

Datum zaključka

30. 6. 2024

Povzetek priložnosti

Redna zaposlitev (0-2 leti delovnih izkušenj) / Full-time (0-2 working experiences)

Opis priložnosti

Iščemo okrepitve na področju podpore strankam /  kontaktnega centra v naši banki. Delo vsebuje telefonsko komunikacijo s strankami (predvsem vhodni, servisni klici), odgovore strankam na »chat« vprašanja ali vprašanja po e-pošti. Iščemo osebo, ki rada dela s strankami, je komunikativna, zanesljiva in odgovorna ter govori tekoče slovensko.

Predhodne izkušnje s podobnimi deli bodo vsekakor dobrodošle, niso pa obvezne, saj sodelavci naše obstoječe ekipe z veseljem naučijo novega kolega/kolegico potrebnih novih znanj in vsebin.

Opis del in nalog: 

 

Telefonsko in elektronsko svetovanje strankam:

·         pridobivanje novih strank (klicne in mailing akcije) in svetovanje strankam o celotni ponudbi banke

·         prescoring in drugi vhodni klici, trženje in drugi izhodni klici

·         svetovanje in prodaja (varčevanja, TRR) za fizične osebe

·         posredovanje potencialnih strank na druge sodelavce in organizacijske enote, skladno s poslovno politiko banke

·         pomoč pri elektronskem bančništvu in izvajanje telefonskega bančništva

·         izdelava ponudb, pogodb, potrdil o varčevalnih produktih ter tiskanje in pošiljanje drugih dopisov

·         sodelovanje s svetovalci v poslovnih enotah

·         skrb za poštni predal info@sparkasse.si in sporočila prispela preko elektronske banke (podajanje odgovorov na vprašanja, posredovanje elektronske pošte odgovorni osebi…)

·         razna administrativna dela

·         kontakt s stranko v primeru neizvedenih plačil (sodelovanje s plačilnim prometom)

·         izvajanje sprememb, prispelih preko elektronske banke, skladno s pooblastili

·         pomoč pri optimizaciji komercialnega dela in podpornih procesov

·         šolanje in prenos znanja na ostale sodelavce

 

Help desk:

·         pomoč strankam pri uporabi elektronskega bančništva

·         izvajanje sprememb prispelih preko elektronske banke, skladno s pooblastili

·         skrb za sporočila prispela preko elektronske banke (Net.stik, Halcom)

·         administracija s sistemi elektronskega bančništva

·         upravljanje s certifikatnim sistemom

·         podpora svetovalcem pri poslovanju z elektronsko banko

·         skrb za delovne procese na področju elektronskega in telefonskega bančništva

 

Reklamacije:

·         reševanje finančnih in nefinančnih reklamacij

·         usklajevanje in koordinacija aktivnosti z ostalimi organizacijskimi enotami za reševanje reklamacij

·         blokade in deblokade TRR, ter zaprtje kartic po navodilu pravnega sektorja

·         sodelovanje v postopku opominjanja

·         skrb za delovne procese na področju reklamacij

 

·         razna administrativna dela

·         šolanje in prenos znanja na ostale sodelavce

 

Uresničevanje strategije banke na slovenskem trgu.

Sodelovanje z drugimi organizacijskimi enotami ter podjetji znotraj Skupine Erste Bank in Sparkassen, predvsem pri poenotenju in optimizaciji procesov.

Sodelovanje pri drugih razvojno-raziskovalnih projektih banke in koncerna.

Opravljanje drugega dela po določbah splošnih aktov banke in po navodilih ter zadolžitvah nadrejenega.


V naših vrstah boste, poleg odlične ekipe (tako ožje kot na nivoju banke), deležni tudi možnosti kariernega razvoja, sodelovanja v našem športnem društvu Spartak, raznih dogodkov, ki jih kot delodajalec pripravljamo za zaposlene in nagrajevanja glede na delovno in poslovno uspešnost. 

Prijave z življenjepisi sprejemamo na zaposlitev@sparkasse.si, do nedelje, 30.06.2024.