Vrsta priložnosti
Redna zaposlitev
Organizacija
Marbo okolje d.o.o.
Datum zaključka
30. 7. 2024
Povzetek priložnosti
Redna zaposlitev (0-2 leti delovnih izkušenj) / Full-time (0-2 working experiences)
Opis priložnosti
Vodja pisarne (M/Ž)
Poslovna priložnost za posameznika, ki želi kariero začeti ali nadaljevati na delovnem mestu Vodja pisarne (M/Ž) s ciljem, da bo skrbel za organizacijsko in administrativno podporo vsem zaposlenim v podjetju Marbo Okolje d.o.o. s sedežem podjetja v Lescah.
Delovne naloge:
- poštne storitve: prejem pošte, izdaja pošte,
- komunikacija z ministrstvi pošiljanje dokumentacije po e-pošti,
- opravila računovodstva: vnos prejetih računov, izdaja izdanih računov, priprava plačil računov v računovodskem programu VASCO,
- izdajanje delovnih nalogov in vodenje administracije (razne tabele, osebne mape, itd.),
- izdelava naročilnic, spremljanje ur zaposlenih,
- priprava obračunov za plače zaposlenih,
- printanje dokumentov in arhiviranje dokumentov,
- skrb za upravne in pogodbene roke,
- izvedba objav in grafik za socialna omrežja facebook, linkedin, instagram, mailing…,
- sprejem strank in skrb za urejenost in nemoteno delovanje pisarne (nabava pisarniškega materiala, skrb za rože, kuhanje kave/čaja za stranke,
- ostale delovne naloge po navodilih nadrejenega.
Pričakovana znanja in veščine:
- najmanj VI. stopnja izobrazbe ekonomske, upravne, administrativne smeri,
- poznavanje in aktivna uporaba programov MS Office (predvsem Word, Excel, e-pošta..),
- vozniški izpit B kategorije,
- poznavanje programa VASCO – zaželeno znanje,
- vsaj leto dni delovnih izkušenj (lahko tudi preko študentskega servisa) na področju administracije,
- prednost je poznavanje uporabe socialnih omrežij (facebook, linkedin, instagram),
- prednost je poznavanje programa za grafične vsebine (npr. Canva).
Pričakovane osebnostne lastnosti:
- dobre organizacijske sposobnosti,
- smisel za red in strukturo,
- natančnost in doslednost,
- odgovornost za izvedbo nalog,
- zavzetost za strokovno napredovanje,
- strast do dela in izvajanja nalog,
- učinkovito upravljanje časa in sposobnost razporejanja nalog po prioritetah,
- zavezanost za delo v timu,
- zanimanje / skrb za varstvo okolja.
Kandidatu oz. kandidatki nudimo:
- zaposlitev za polni delovni čas,
- zaposlitev za nedoločen čas s 3-mesečno poskusnim obdobjem,
- reden strokoven razvoj in razvoj s področja osebne rasti (notranja in zunanja izobraževanja),
- mentorstvo in podpora pri pridobivanju novih strokovnih znanj,
- zelo ugoden urnik dela (pon-pet 7:00-15:00),
- prijetno urejene pisarne,
- okolje, v katerem ohranjajo ravnovesje med delom in družino ter skrbijo za dobro počutje zaposlenih,
- plačo,
- visok regres,
- 1-krat tedensko vodena vadba v okviru delovnega časa,
- brezplačno parkirno mesto neposredno na sedežu podjetja,
- enostaven dostop – sedež podjetja je v neposredni bližini avtoceste.
Vse dodatne informacije in prijave na polona@polonaromih.si do vključno 20.8.2024