Vrsta priložnosti

Redna zaposlitev

Organizacija

Marbo okolje d.o.o.

Datum zaključka

30. 7. 2024

Povzetek priložnosti

Redna zaposlitev (0-2 leti delovnih izkušenj) / Full-time (0-2 working experiences)

Opis priložnosti

Vodja pisarne (M/Ž)

Poslovna priložnost za posameznika, ki želi kariero začeti ali nadaljevati na delovnem mestu Vodja pisarne (M/Ž) s ciljem, da bo skrbel za organizacijsko in administrativno podporo vsem zaposlenim v podjetju Marbo Okolje d.o.o. s sedežem podjetja v Lescah.

 

Delovne naloge:

  • poštne storitve: prejem pošte, izdaja pošte,
  • komunikacija z ministrstvi pošiljanje dokumentacije po e-pošti,
  • opravila računovodstva: vnos prejetih računov, izdaja izdanih računov, priprava plačil računov v računovodskem programu VASCO,
  • izdajanje delovnih nalogov in vodenje administracije (razne tabele, osebne mape, itd.),
  • izdelava naročilnic, spremljanje ur zaposlenih,
  • priprava obračunov za plače zaposlenih,
  • printanje dokumentov in arhiviranje dokumentov,
  • skrb za upravne in pogodbene roke,
  • izvedba objav in grafik za socialna omrežja facebook, linkedin, instagram, mailing…,
  • sprejem strank in skrb za urejenost in nemoteno delovanje pisarne (nabava pisarniškega materiala, skrb za rože, kuhanje kave/čaja za stranke,
  • ostale delovne naloge po navodilih nadrejenega.

 

Pričakovana znanja in veščine:

  • najmanj VI. stopnja izobrazbe ekonomske, upravne, administrativne smeri,
  • poznavanje in aktivna uporaba programov MS Office (predvsem Word, Excel, e-pošta..),
  • vozniški izpit B kategorije,
  • poznavanje programa VASCO – zaželeno znanje,
  • vsaj leto dni delovnih izkušenj (lahko tudi preko študentskega servisa) na področju administracije,
  • prednost je poznavanje uporabe socialnih omrežij (facebook, linkedin, instagram),
  • prednost je poznavanje programa za grafične vsebine (npr. Canva).

 

Pričakovane osebnostne lastnosti:

  • dobre organizacijske sposobnosti,
  • smisel za red in strukturo,
  • natančnost in doslednost,
  • odgovornost za izvedbo nalog,
  • zavzetost za strokovno napredovanje,
  • strast do dela in izvajanja nalog,
  • učinkovito upravljanje časa in sposobnost razporejanja nalog po prioritetah,
  • zavezanost za delo v timu,
  • zanimanje / skrb za varstvo okolja.

 

Kandidatu oz. kandidatki nudimo:

  • zaposlitev za polni delovni čas,
  • zaposlitev za nedoločen čas s 3-mesečno poskusnim obdobjem,
  • reden strokoven razvoj in razvoj s področja osebne rasti (notranja in zunanja izobraževanja),
  • mentorstvo in podpora pri pridobivanju novih strokovnih znanj,
  • zelo ugoden urnik dela (pon-pet 7:00-15:00),
  • prijetno urejene pisarne,
  • okolje, v katerem ohranjajo ravnovesje med delom in družino ter skrbijo za dobro počutje zaposlenih,
  • plačo,
  • visok regres,
  • 1-krat tedensko vodena vadba v okviru delovnega časa,
  • brezplačno parkirno mesto neposredno na sedežu podjetja,
  • enostaven dostop – sedež podjetja je v neposredni bližini avtoceste.

 

Vse dodatne informacije in prijave na polona@polonaromih.si do vključno 20.8.2024