Pred objavo odprtih učnih gradiv

  • Razmišljajte o ciljih objave gradiv (in ravneh znanja, ki ga želimo z njimi spodbujati).
  • V svoja odprta učna gradiva vključite že obstoječa prostodostopna gradiva (slike, videoposnetke, zvočne posnetke), najdete jih denimo na spletnih straneh Pexels in Flickr (fotografije), Pixabay in OpenClipArt (dalje še ilustracije in vektorske grafike), Freepik in Wikimedia (dalje še videoposnetke), Getty Open Content Images (dalje še umetniška dela) ipd.
  • Izberite ustrezne licence za zaščito gradiv (npr. licence Creative Commons, kot so CC BY, CC BY-SA, ki omogočajo prosto deljenje in uporabo z ustrezno navedbo avtorja).
  • Uporabite odprte formate datotek (PDF, HTML, ePUB ali druge).
  • Preverite kakovost gradiv, točnost in ažurnost podatkov iz drugih virov.
  • Upoštevajte različnost in inkluzivnost med študenti, različne učne sloge.
  • Spodbujajte sprejemanje povratnih informacij.

Prilagoditve gradiva za posebne skupine študentov in za študente z oviranostmi

Navodila za prilagoditve gradiva za posebne skupine študentov in za študente z oviranostmi so podrobno predstavljena v zgoraj objavljeni PDF-različici priročnika Smernice za pripravo odprtodostopnih gradiv za visokošolske učitelje (str. 43–70).

Spletna dostopnost

Spletna dostopnost pomeni zagotavljanje enostavnega dostopa do informacij in funkcij, ki so na voljo na internetu, čim več ljudem, ki imajo zelo različne sposobnosti. Na UL se zavezujemo, da bomo vsem uporabnikom omogočali dostopnost osrednjega spletnega mesta UL v skladu z Zakonom o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij.
Štiri načela spletne dostopnosti.

Izjava o dostopnosti spletnega mesta UL