Usposabljanje dopolnjuje obstoječe študijske programe s specializiranimi znanji in veščinami za trajnostni prehod, povpraševanje po katerih se pojavlja tako v zasebnem kot javnem sektorju. Namenjeno je podjetjem (predstavnikom vodstev, trajnostnim in R&R oddelkom, oddelkom za marketing, trženje in odnose z javnostmi), oblikovalcem politik (na državni, regionalni in lokalni ravni) in nevladnim organizacijam s področja trajnostnega razvoja.

Število ECTS

1,00

Število ur

25,00

Način izvedbe

kombinirano

Nosilna članica

Fakulteta za družbene vede

Učni izidi

Udeleženci bodo po opravljenem usposabljanju:

  • razumeli ključne koncepte trajnostnega razvoja in komuniciranja trajnostnosti,
  • znali kartirati deležnike in poznali prilagoditve komunikacijske strategije različnim ciljnim skupinam,
  • poznali in znali uporabiti orodja komuniciranja trajnostnosti,
  • znali pripraviti osnovni osnutek komunikacijskih aktivnosti za komuniciranje trajnostnosti, prilagojenih ciljni skupini,
  • pridobili in znali uporabiti veščine samostojnega in interdisciplinarnega ekipnega dela.

Vstopni pogoji

Zaključena srednja šola in znanje angleškega jezika na ravni B2.

EOK/SOK

6/7

Cena