Članica
Ekonomska fakulteta
Področje
Zeleni in digitalni prehod
Stopnja
1. stopnja
Kreditne točke (ECTS KT)
6
Termin izvedbe
1. semester
Dan in ura
Sreda in petek (od 14.30 do 17.00)
Način izvedbe
Hibridno
Opis
1.Sodobni pomen in razsežnosti mednarodnega trženja. Opredelitev trajnostne naravnanosti v trženju.
Opredelitev temeljnih pojmov. Razvoj in pomen mednarodnega trženja. Silnice rasti. Dejavniki sprememb na mednarodnih trgih, pospešena internacionalizacija in izzivi trajnosti.
2. Analiza okolij mednarodnega trženja, v katerih delujejo mednarodno rastoča podjetja s poudarkom na trajnostnih vidikih.
Ekonomsko, politično, pravno-zakonodajno, sociokulturno okolje, informacijsko-tehnološko okolje, ekološko okolje. Pomen analize okolij kot podlaga za odločanje o vstopu na trge (PEST/SLEPT/C analiza). Udejanjanje trajnostnih načel v trženju.
3.Trženjske raziskave, sodobne metode in informacijska orodja v mednarodnem trženju.
Opredelitev mednarodnih trženjskih raziskav.
Proces mednarodnih trženjskih raziskav.
4.Izbor trgov in strateške odločitve o vstopu na trge.
Značilnosti in proces izbora trgov v mednarodno delujočem podjetju. Segmentiranje. Diferenciacija/standardizacija v mednarodnem trženju. Globalna konkurenca in oblikovanje trajnostno naravnane trženjske strategije konkurenčno prepoznavnega podjetja.
5.Vstopne strategije - oblike in načini vstopa podjetij na mednarodne trge.
Izvozne, pogodbene, hierarhične oblike vstopa.
6. Strategije razvoja sestavin trženjskega spleta v mednarodnem trženju.
Zamisel trženjskega spleta ter interakcija njegovih sestavin. Mednarodne strategije izdelkov. Mednarodne strategije prodajnih poti.
Mednarodne strategije prodajnih pogojev (cen).Mednarodne strategije komunikacij. E-oblike mednarodnega trženja.
Vidiki trajnosti sestavin trženjskega spleta v mednarodnem trženju.
7. Kulturološka in etična razsežnost mednarodnega trženja. Pogajanja in tehnike pogajanj.
8. Posebnosti medorganizacijskega in nakupnega vedenja podjetij v mednarodnem trženju in njihova trajnostna naravnanost.
9. Posebnosti mednarodnega trženja storitev.
10.Regionalne posebnosti trženja. Posebnosti trženja na izbranih trgih (JV Evropa, EU...).
11. Digitalna transformacija trženja in trajnostni poslovni modeli.