Datum objave

5. 3. 2025

Rok za prijavo

14. 3. 2025 do 23.59

Status objave

Zaključeno

Tip objave

Delovno mesto

Vsebinske oznake

UL Rektorat

Besedilo razpisa

UNIVERZA V LJUBLJANI je v 100. letih razvoja utrdila svoj položaj kot največja in najboljša znanstveno raziskovalna in akademska institucija v Sloveniji, saj ustvarja, razvija, nudi in uporablja svoje znanje in strokovnost za reševanje nekaterih poglavitnih družbenih, gospodarskih in drugih vprašanj.

Če vas delo v takem okolju privlači, vam lahko na Univerzi v Ljubljani ponudimo delovno mesto, ki ga boste drugje težko dobili zaradi naših prednosti, kot so:

  • zanimivo in dinamično delo,
  • delo v prijetnem in stimulativnem delovnem okolju,
  • možnost občasnega dela od doma,
  • možnost razvoja vaših sposobnosti in znanj, osebni ter strokovni razvoj ter izmenjave izkušenj,
  • na Univerzi v Ljubljani je veliko izzivov in posledično veliko priložnosti za dokazovanje. Poslovno okolje je zelo veliko, raznoliko in kompleksno: skoraj 40.000 študentov, 6.000 zaposlenih in 26 članic univerze,
  • vpetost v mednarodno okolje.

 

TAJNIŠTVO (REKTORAT) UNIVERZE V LJUBLJANI, Kongresni trg 12, 1000 Ljubljana

razpisuje prosto delovno mesto:

 

VODJA ENOTE V VISOKOŠOLSKI DEJAVNOSTI - III - za finančno spremljanje projektov (m/ž)

 

Število razpisanih delovnih mest: 1
Šifra delovnega mesta: D057024, 2.5.49.
Tarifni razred: VII/2
Plačna podskupina: D5
Vrsta zaposlitve: polni delovni čas
Trajanje zaposlitve:  nedoločen čas

Poskusno delo: 3 mesece

 

Elektronske vloge z življenjepisom in dokazili o izpolnjevanju pogojev naj kandidati/ke v razpisnem roku pošljejo na elektronski naslov: rektorat@uni-lj.si

Kandidati se morajo ob oddaji vloge obvezno sklicati na številko zadeve: 103-4/2025.

Pogoji za opravljanje dela:

  • specializacija po visokošolski izobrazbi (prejšnja), ali
  • visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja), ali
  • magistrska izobrazba (2. bolonjska stopnja)
  • 4 leta ustreznih delovnih izkušenj z vodenjem zahtevnejših projektov
  • dobro poznavanje finančno-računovodskih pravil vezanih na vodenje projektov
  • zaželene delovne izkušnje na področju finančnega načrtovanja in spremljanja projektov
  • zaželene delovne izkušnje na področju izvajanja zunanjih kontrol in revizij
  • aktivno znanje najmanj enega tujega jezika
  • znanja za uporabo računalniških programov
  • poznavanje predpisov s področja finančnega izvajanja projektov
  • komunikativnost
  • vodstvene in organizacijske sposobnosti

Opis dela in nalog:

  • organizira, razporeja in vodi delo na svojem delovnem področju
  • nadzira in koordinira dela drugih delavcev
  • sodeluje in usklajuje naloge službe
  • izvršuje in nadzoruje sklepe organov članice ali univerze 
  • koordinira in vodi postopke za članico ali univerzo
  • predlaga rešitve, pripravlja dokumente, spremlja potek postopkov področne službe
  • svetuje s svojega delovnega področja delavcem članic univerze in tajništva
  • opravlja druge naloge, ki vsebinsko sodijo v širše področje delovnega mesta po nalogu nadrejenega

Podrobnejši opis:

  • vodi, koordinira in organizira delo službe na področju finančnega načrtovanja, spremljanja in poročanja projektov
  • zagotavlja strokovno pomoč pri pripravi in izvajanju projektov
  • koordinira in usklajuje izvedbo kontrol projektov s strani zunanjih, nacionalnih in evropskih ustanov
  • sodeluje s članicami pri izvajanju projektov
  • opravlja druge naloge, ki vsebinsko sodijo v širše področje delovnega mesta po nalogu nadrejenega.

Plača: osnovna plača se določi z uvrstitvijo v 26. plačni razred (kar vrednostno pomeni 2.625,39 EUR bruto, pri čemer je potrebno upoštevati še postopno odpravo nesorazmerij do leta 2028)

Rok za prijavo:  5. 3. 2025 – 14. 3. 2025