Datum objave
5. 3. 2025
Rok za prijavo
14. 3. 2025 do 23.59
Status objave
Zaključeno
Tip objave
Delovno mesto
Vsebinske oznake
UL Rektorat
Besedilo razpisa
UNIVERZA V LJUBLJANI je v 100. letih razvoja utrdila svoj položaj kot največja in najboljša znanstveno raziskovalna in akademska institucija v Sloveniji, saj ustvarja, razvija, nudi in uporablja svoje znanje in strokovnost za reševanje nekaterih poglavitnih družbenih, gospodarskih in drugih vprašanj.
Če vas delo v takem okolju privlači, vam lahko na Univerzi v Ljubljani ponudimo delovno mesto, ki ga boste drugje težko dobili zaradi naših prednosti, kot so:
- zanimivo in dinamično delo,
- delo v prijetnem in stimulativnem delovnem okolju,
- možnost občasnega dela od doma,
- možnost razvoja vaših sposobnosti in znanj, osebni ter strokovni razvoj ter izmenjave izkušenj,
- na Univerzi v Ljubljani je veliko izzivov in posledično veliko priložnosti za dokazovanje. Poslovno okolje je zelo veliko, raznoliko in kompleksno: skoraj 40.000 študentov, 6.000 zaposlenih in 26 članic univerze,
- vpetost v mednarodno okolje.
TAJNIŠTVO (REKTORAT) UNIVERZE V LJUBLJANI, Kongresni trg 12, 1000 Ljubljana
razpisuje prosto delovno mesto:
VODJA ENOTE V VISOKOŠOLSKI DEJAVNOSTI - III - za finančno spremljanje projektov (m/ž)
Število razpisanih delovnih mest: 1
Šifra delovnega mesta: D057024, 2.5.49.
Tarifni razred: VII/2
Plačna podskupina: D5
Vrsta zaposlitve: polni delovni čas
Trajanje zaposlitve: nedoločen čas
Poskusno delo: 3 mesece
Elektronske vloge z življenjepisom in dokazili o izpolnjevanju pogojev naj kandidati/ke v razpisnem roku pošljejo na elektronski naslov: rektorat@uni-lj.si
Kandidati se morajo ob oddaji vloge obvezno sklicati na številko zadeve: 103-4/2025.
Pogoji za opravljanje dela:
- specializacija po visokošolski izobrazbi (prejšnja), ali
- visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja), ali
- magistrska izobrazba (2. bolonjska stopnja)
- 4 leta ustreznih delovnih izkušenj z vodenjem zahtevnejših projektov
- dobro poznavanje finančno-računovodskih pravil vezanih na vodenje projektov
- zaželene delovne izkušnje na področju finančnega načrtovanja in spremljanja projektov
- zaželene delovne izkušnje na področju izvajanja zunanjih kontrol in revizij
- aktivno znanje najmanj enega tujega jezika
- znanja za uporabo računalniških programov
- poznavanje predpisov s področja finančnega izvajanja projektov
- komunikativnost
- vodstvene in organizacijske sposobnosti
Opis dela in nalog:
- organizira, razporeja in vodi delo na svojem delovnem področju
- nadzira in koordinira dela drugih delavcev
- sodeluje in usklajuje naloge službe
- izvršuje in nadzoruje sklepe organov članice ali univerze
- koordinira in vodi postopke za članico ali univerzo
- predlaga rešitve, pripravlja dokumente, spremlja potek postopkov področne službe
- svetuje s svojega delovnega področja delavcem članic univerze in tajništva
- opravlja druge naloge, ki vsebinsko sodijo v širše področje delovnega mesta po nalogu nadrejenega
Podrobnejši opis:
- vodi, koordinira in organizira delo službe na področju finančnega načrtovanja, spremljanja in poročanja projektov
- zagotavlja strokovno pomoč pri pripravi in izvajanju projektov
- koordinira in usklajuje izvedbo kontrol projektov s strani zunanjih, nacionalnih in evropskih ustanov
- sodeluje s članicami pri izvajanju projektov
- opravlja druge naloge, ki vsebinsko sodijo v širše področje delovnega mesta po nalogu nadrejenega.
Plača: osnovna plača se določi z uvrstitvijo v 26. plačni razred (kar vrednostno pomeni 2.625,39 EUR bruto, pri čemer je potrebno upoštevati še postopno odpravo nesorazmerij do leta 2028)
Rok za prijavo: 5. 3. 2025 – 14. 3. 2025