Datum objave

7. 11. 2024

Rok za prijavo

12. 11. 2024 do 23.59

Status objave

Zaključeno

Tip objave

Delovno mesto

Vsebinske oznake

UL Rektorat

Besedilo razpisa

UNIVERZA V LJUBLJANI je v 100. letih razvoja utrdila svoj položaj kot največja in najboljša znanstveno raziskovalna in akademska institucija v Sloveniji, saj ustvarja, razvija, nudi in uporablja svoje znanje in strokovnost za reševanje nekaterih poglavitnih družbenih, gospodarskih in drugih vprašanj.

Če vas delo v takem okolju privlači, vam lahko na Univerzi v Ljubljani ponudimo delovno mesto, ki ga boste drugje težko dobili zaradi naših prednosti, kot so:

  • zanimivo in dinamično delo,
  • delo v prijetnem in stimulativnem delovnem okolju,
  • možnost občasnega dela od doma,
  • možnost razvoja vaših sposobnosti in znanj, osebni ter strokovni razvoj ter izmenjave izkušenj,
  • na Univerzi v Ljubljani je veliko izzivov in posledično veliko priložnosti za dokazovanje. Poslovno okolje je zelo veliko, raznoliko in kompleksno: skoraj 40.000 študentov, 6.000 zaposlenih in 26 članic univerze,
  • vpetost v mednarodno okolje.

 

TAJNIŠTVO (REKTORAT) UNIVERZE V LJUBLJANI, Kongresni trg 12, 1000 Ljubljana

razpisuje prosto delovno mesto: ADMINISTRATOR BAZE PODATKOV (m/ž)

 

Število razpisanih delovnih mest: 1
Šifra delovnega mesta: J017200, 2.12.11.
Tarifni razred: VII/2
Plačna podskupina: J1
Vrsta zaposlitve: polni delovni čas
Trajanje zaposlitve:  nedoločen čas

Poskusno delo: 3 mesece

Elektronske vloge z življenjepisom in dokazili o izpolnjevanju pogojev naj kandidati/ke v razpisnem roku pošljejo na elektronski naslov: rektorat@uni-lj.si

Kandidati se morajo ob oddaji vloge obvezno sklicati na številko zadeve: 103-43/2024.

Pogoji za opravljanje dela:

  • specializacija po visokošolski izobrazbi (prejšnja) računalniške, informacijske ali tehnične smeri, ali
  • visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja) računalniške, informacijske ali tehnične smeri, ali
  • magistrska izobrazba (2. bolonjska stopnja) računalniške, informacijske ali tehnične smeri
  • delovne izkušnje niso zahtevane, so zaželene
  • dobro poznavanje in izkušnje podatkovnih baz na osnovi odprtokodnih tehnologij
  • poznavanje varnostnih vidikov v povezavi s podatkovnimi bazami
  • dobro poznavanje strojne računalniške opreme (strežniki, diskovna polja)
  • osnovno poznavanje omrežnih protokolov in storitev (TCP  IP, DNS, DHCP, Radius, usmerjevalni protokoli) ter spletnih storitev
  • zaželene delovne izkušnje na področju celovitega administriranja baz podatkov
  • aktivno znanje angleškega jezika
  • komunikativnost, natančnost, profesionalnost, pripravljenost na timsko delo, smisel za samostojno organiziranje delovnih nalog

Opis dela in nalog:

  • samostojno opravlja strokovne naloge na svojem delovnem področju
  • oblikuje poročila, sklepe in stališča delovnega področja
  • koordinira, spremlja in izvaja postopke svojega delovnega področja
  • spremlja informacije in novosti na svojem delovnem področju
  • opravlja druge naloge, ki vsebinsko sodijo v širše področje delovnega mesta po nalogu nadrejenega
  • samostojno skrbi za delovanje podatkovnih baz v pričakovani razpoložljivosti in zahtevani varnosti
  • skrbi za delovanje sistemske programske opreme, na kateri tečejo podatkovne baze
  • načrtuje nove informacijske storitve na področju podatkovnih baz
  • sodeluje s skrbniki aplikacij, ki uporabljajo storitve podatkovnih baz
  • koordinira delo zunanjih izvajalcev
  • dokumentira delovanje podatkovnih baz
  • ugotavlja vzroke napak in odpravlja napake pri delovanju podatkovnih baz
  • optimizira delovanje podatkovnih baz
  • izdeluje poglede spletne storitve za dostop do podatkov
  • spremlja razvoj področja in se permanentno izobražuje
  • svetuje in nudi pomoč druge ravni uporabnikom
  • izdeluje razna poročila, vezana na področje
  • opravlja druge naloge, ki vsebinsko sodijo v širše področje delovnega mesta po nalogu vodje službe za tehnično podporo Centra Digitalna UL.

Plača: osnovna plača se določi z uvrstitvijo v 37. plačni razred (1.952,08 EUR bruto) 

Rok za prijavo:  7. 11. 2024 – 12. 11. 2024