Datum objave
10. 10. 2024
Rok za prijavo
25. 10. 2024 do 23.59
Status objave
Zaključeno
Tip objave
Delovno mesto
Vsebinske oznake
UL Rektorat
Besedilo razpisa
UNIVERZA V LJUBLJANI je v 100. letih razvoja utrdila svoj položaj kot največja in najboljša znanstveno raziskovalna in akademska institucija v Sloveniji, saj ustvarja, razvija, nudi in uporablja svoje znanje in strokovnost za reševanje nekaterih poglavitnih družbenih, gospodarskih in drugih vprašanj.
Če vas delo v takem okolju privlači, vam lahko na Univerzi v Ljubljani ponudimo delovno mesto, ki ga boste drugje težko dobili zaradi naših prednosti, kot so:
• zanimivo in dinamično delo,
• delo v prijetnem in stimulativnem delovnem okolju,
• možnost občasnega dela od doma,
• možnost razvoja vaših sposobnosti in znanj, osebni ter strokovni razvoj ter izmenjave izkušenj,
• na Univerzi v Ljubljani je veliko izzivov in posledično veliko priložnosti za dokazovanje. Poslovno okolje je zelo veliko, raznoliko in kompleksno: skoraj 40.000 študentov, 6.000 zaposlenih in 26 članic univerze,
• vpetost v mednarodno okolje.
TAJNIŠTVO (REKTORAT) UNIVERZE V LJUBLJANI, Kongresni trg 12, 1000 Ljubljana
razpisuje prosto delovno mesto: SAMOSTOJNI STROKOVNI DELAVEC VII/2 (I) – za 1. in 2. stopnjo
- Število razpisanih delovnih mest: 1
- Šifra delovnega mesta: J017102, 2.8.61.
- Tarifni razred: VII/2
- Plačna podskupina: J1
- Vrsta zaposlitve: polni delovni čas
- Trajanje zaposlitve: nedoločen čas
- Poskusno delo: 3 mesece
Elektronske vloge z življenjepisom in dokazili o izpolnjevanju pogojev naj kandidati/ke v razpisnem roku pošljejo na elektronski naslov: rektorat@uni-lj.si
Kandidati se morajo ob oddaji vloge obvezno sklicati na številko zadeve: 103-40/2024.
Pogoji za opravljanje dela:
- specializacija po visokošolski izobrazbi (prejšnja) družboslovne ali humanistične smeri, ali
- visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja) družboslovne ali humanistične smeri, ali
- magistrska izobrazba družboslovne ali humanistične smeri (2. bolonjska stopnja)
- aktivno znanje angleškega jezika
- zaželene delovne izkušnje na področju upravljanja v izobraževanju, kakovosti v izobraževanju ali projektov v izobraževanju
- znanja za uporabo računalniških programov
- poznavanje predpisov področja dela
- komunikativnost, organizacijske sposobnosti
- zaželene delovne izkušnje s področja upravnih postopkov
- strokovni izpit iz upravnega postopka
- poznavanje predpisov področja
- poznavanje dela z računalnikom
- aktivno znanje najmanj enega tujega jezika
- komunikativnost, organizacijske sposobnosti
Opis dela in nalog:
- samostojno opravlja strokovne naloge na svojem delovnem področju
- oblikuje poročila, sklepe in stališča delovnega področja
- koordinira, spremlja in izvaja postopke svojega delovnega področja
- spremlja informacije in novosti na svojem delovnem področju
- opravlja druge naloge, ki vsebinsko sodijo v širše področje delovnega mesta po nalogu nadrejenega
- Podrobnejši opis:
- pripravlja gradiva, informacije in navodila v zvezi s pripravo in postopki akreditacije in sprememb študijskih programov,
- se izobražuje na področju priprave in akreditacije programov (samostojno in preko študijskih obiskov) ter sodeluje pri pripravi in razvoju sodelovanja v izobraževalni dejavnosti v Sloveniji in v mednarodnem prostoru,
- pregleduje ter razvija dokumente in listine, potrebne za pripravo programov (pogodbe o sodelovanju, skupne diplome...),
- oblikuje sklepe, poročila in stališča z delovnega področja, in jih posreduje ustreznim organom na UL ter na članice,
- opravlja naloge, povezane z akreditacijo programov,
- vodi postopke akreditacije študijskih programov na UL in podpira delo komisij,
- pripravlja letna poročila in analize s področja dela,
- pridobiva znanja s področja informacijskih tehnologij za ustrezno sodleovanje z drugimi službami na UL in članicami,
- opravlja druge naloge, ki vsebinsko sodijo v širše področje delovnega mesta po nalogu nadrejenega in po potrebi sodeluje z drugimi službami na UL.
Plača: osnovna plača se določi z uvrstitvijo v 36. plačni razred (1.877,01 EUR bruto)
Rok za prijavo: 10. 10. 2024 – 25. 10. 2024