Datum objave
20. 2. 2025
Rok za prijavo
26. 2. 2025 do 23.59
Status objave
Zaključeno
Tip objave
Delovno mesto
Vsebinske oznake
UL Rektorat
Besedilo razpisa
UNIVERZA V LJUBLJANI je v 100. letih razvoja utrdila svoj položaj kot največja in najboljša znanstveno raziskovalna in akademska institucija v Sloveniji, saj ustvarja, razvija, nudi in uporablja svoje znanje in strokovnost za reševanje nekaterih poglavitnih družbenih, gospodarskih in drugih vprašanj.
Če vas delo v takem okolju privlači, vam lahko na Univerzi v Ljubljani ponudimo delovno mesto, ki ga boste drugje težko dobili zaradi naših prednosti, kot so:
- zanimivo in dinamično delo,
- delo v prijetnem in stimulativnem delovnem okolju,
- možnost občasnega dela od doma,
- možnost razvoja vaših sposobnosti in znanj, osebni ter strokovni razvoj ter izmenjave izkušenj,
- na Univerzi v Ljubljani je veliko izzivov in posledično veliko priložnosti za dokazovanje.
- Poslovno okolje je zelo veliko, raznoliko in kompleksno: skoraj 40.000 študentov, 6.000 zaposlenih in 26 članic univerze,
- vpetost v mednarodno okolje.
TAJNIŠTVO (REKTORAT) UNIVERZE V LJUBLJANI, Kongresni trg 12, 1000 Ljubljana
razpisuje prosto delovno mesto:
SISTEMSKI ADMINISTRATOR VII/2 (I)
Število razpisanih delovnih mest: 1
Šifra delovnega mesta: D097169, 2.12.4.
Tarifni razred: VII/2
Plačna podskupina: D9
Vrsta zaposlitve: polni delovni čas
Trajanje zaposlitve: nedoločen čas
Poskusno delo: 3 mesece
Elektronske vloge z življenjepisom in dokazili o izpolnjevanju pogojev naj kandidati/ke v razpisnem roku pošljejo na elektronski naslov: rektorat@uni-lj.si
Kandidati se morajo ob oddaji vloge obvezno sklicati na številko zadeve: 103-3/2025.
Pogoji za opravljanje dela:
- specializacija po visokošolski izobrazbi (prejšnja) tehnične, naravoslovne ali druge ustrezne smeri, ali
- visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja) tehnične, naravoslovne ali druge ustrezne smeri,, ali
- magistrska izobrazba (2. bolonjska stopnja) tehnične, naravoslovne ali druge ustrezne smeri
Funkcionalna znanja in ostale zahteve (strokovni izpit, veščine in jezik):
- poznavanje metodologije razvoja informacijskih sistemov, izkušnje programiranja v uveljavljenih programskih jezikih, izkušnje s podatkovnimi bazami
- aktivno znanje angleškega jezika
- znanja za uporabo računalniških programov
- poznavanje predpisov področja
- komunikativnost, natančnost, profesionalnost, pripravljenost na timsko delo, smisel za samostojno organiziranje delovnih nalog
Delovne izkušnje:
- delovne izkušnje niso zahtevane, so zaželene
Opis dela in nalog:
- samostojno opravlja strokovne naloge na svojem delovnem področju
- oblikuje poročila, sklepe in stališča delovnega področja
- koordinira, spremlja in izvaja postopke svojega delovnega področja
- spremlja informacije in novosti na svojem delovnem področju
- opravlja druge naloge, ki vsebinsko sodijo v širše področje delovnega mesta po nalogu nadrejenega
Podrobnejši opis:
- organizira in usklajuje delo na področju načrtovanja aplikacij, ki se nanašajo na poslovno informatiko in/ali dokumentne sisteme
- sodeluje pri snovanju in izdelavi specifikacij za svoje področje
- spremlja poslovne procese, pri katerih se uporablja poslovna informatika in/ali dokumentni sistemi
- spremlja delovanje obstoječih aplikacij in izvedbo dograditev
- usklajuje zahteve uporabnikov z izvajalci
- sodeluje pri uvajanju novih modulov ali verzij
- pripravlja specifikacije funkcionalnosti in zahteve za nadgradnje
- usklajuje izmenjavo podatkov, ki se nanašajo na dokumentne sisteme znotraj UL
- skrbi za operativnost računalniških sistemov, ki se nanašajo na poslovno informatiko in/ali dokumentne sisteme
- spremlja sistemsko infrastrukturo poslovne informatike in/ali dokumentnih sistemov ter zagotavlja delovanje v skladu s pričakovano razpoložljivostjo
- nudi pomoč uporabnikom na drugi ravni podpore
- opravlja druge naloge, ki vsebinsko sodijo v širše področje delovnega mesta po nalogu vodje IS UL.
Plača: osnovna plača se določi z uvrstitvijo v 26. plačni razred (kar vrednostno pomeni 2.625,39 EUR bruto, pri čemer je potrebno upoštevati še postopno odpravo nesorazmerij do leta 2028)
Rok za prijavo: 20. 2. 2025 – 26. 2. 2025