Poletna šola kulturnega menedžmenta (PŠKM) je letos slavnostno zaokrožila svojo deseto obletnico. Zamisel zanjo je rezultat okrogle mize pred dobrim desetletjem v okviru promocije ideje izgradnje akademij in popularizacije kulture na UL, ki je potekala na Ekonomski fakulteti. Tam smo navrgli idejo o podiplomskem študijskem programu kulturnega menedžmenta v okviru petih fakultet, vseh treh akademij in EF ter FDV, PŠKM pa naj bi bil nekakšen promotor, »semenski krompir«, kot smo ga v šali poimenovali. Velik in obetaven projekt novega študijskega programa je leta 2018 žalostno propadel, PŠKM pa se je v svoji samoniklosti obdržal in preživel. PŠKM danes deluje kot univerzitetni projekt pod okriljem Sveta za umetnost in v organizaciji EF, s partnerji in pokrovitelji, kot sta Narodna galerija in Skupina NLB, ter vsako leto novimi soustvarjalci, kot je bilo letos mesto Reka – Oddelek za vzgojo, izobraževanje, kulturo, šport in mlade.

Program PŠKM je ustaljen, traja pet dni, od ponedeljka do petka v prvem tednu julija. Struktura po posameznih dnevih se je v desetih letih izkazala kot najustreznejša: ponedeljek je posvečen vodilni temi, torek podjetniški delavnici, sreda strokovni ekskurziji, četrtek teoretskim in praktičnim menedžerskim temam, petek pa predstavitvi projektov in zaključni slovesnosti v Narodni galeriji z ogledom priložnostne razstave. PŠKM obiskuje letno okoli 30 udeležencev, v desetih letih 287, polovica je študentov UL, drugi del pa so samostojni kulturni delavci, menedžerji in strokovnjaki javnih kulturnih ustanov.

Poslovni model PŠKM je preprost. Projekt temelji na majhni skupini izjemno predanih ljudi, živi od skromnega subvencioniranja EF, kotizacij udeležencev in dobronamernosti predavateljev, ki vsa leta sodelujejo brez honorarjev. Preprosto: udeležence skušamo naučiti, da je v kulturi obvladovanje stroškov ključ za preživetje in razvoj. Očitno smo prepričljivi, ker smo pri tem izrazito avtentični.

Letošnja vodilna tema, Prostori ustvarjanja mladih, nas je popeljala od ljubljanskega Roga pa do reških projektov, ki so nastali v okviru Evropske prestolnice kulture (Reka EPK 2020). Ljubljanska in reška izkušnja sta pokazali, da ustvarjanje prostorov za mlade zadeva vse deležnike, državo, podporne javno-zasebne mreže in lasten kreativni intelektualni kapital.

Odprta in kreativna kultura vedno ustvarja vključujoč življenjski prostor, sodelovanje in prenašanje znanja in izkušenj, ki so spodbuda za umetniško ustvarjalnost in poslovno smelost. PŠKM zato ostaja eno od tistih akademskih stičišč, ki skuša utrjevati poslovno samozavest mladih, vseh tistih, ki so krenili na pot ustvarjanja lastnih kulturnih projektov.

In ne nazadnje, PŠKM se je utrdila in uveljavila kot standardni program poletnega delovanja na UL. V primerjavi z drugimi poletnimi šolami pod okriljem fakultet velja PŠKM za interdisciplinarni univerzitetni projekt, kar neposredno utrjuje identiteto UL kot skupne medfakultetne institucije. To pa je vrednota, na katero prepogosto pozabljamo.

– Prof. dr. Bogomir Kovač, UL EF

Interni poziv k oddaji predlogov za uvrstitev v redni galerijski program Male galerije Banke Slovenije za leto 2025

Univerza v Ljubljani, ki že od aprila 2019 sodeluje z Banko Slovenije pri skupnem projektu Mala galerija BS, poziva svoje članice k sodelovanju pri izvedbi galerijskega programa Male galerije BS v letu 2025.

Cilj internega poziva je predstavitev projektov študentk in študentov Univerze v Ljubljani.

Rok za oddajo predlogov je do vključno petka, 27. 9. 2024, do 23:59.

Več o pogojih sodelovanja in predmetu (so)financiranja ter druge informacije najdete v besedilu internega poziva na tej povezavi.

Interni razpis za delitev sredstev Sklada UL za umetniško področje za leto 2025

Predmet internega razpisa je (so)financiranje projektov članic UL, ki jih bodo v letu 2025 izvedle na področju umetniške dejavnosti.

Razpis je namenjen spodbujanju dodatnega umetniškega ustvarjanja študentov, ki presega delo v okviru študijskih programov.

Rok za oddajo vloge je ponedeljek, 14. 10. 2024, do 23:59.

Razpisna podpodročja na področju umetniške dejavnosti, pogoje za sodelovanje na razpisu, upravičeni stroški in ostale informacije najdete v besedilu internega razpisa na tej povezavi.

Mednarodna konferenca »I – body, I – dance« prepletla znanost in umetnost

Foto: Mirjam Lamut

Na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani (UL PEF) smo od 7. do 12. julija 2024 v soorganizaciji z Javnim skladom Republike Slovenije za kulturne dejavnosti in ob podpori Ministrstva za kulturo RS ter Mestne občine Ljubljana organizirali mednarodno konferenco Dance and the Child international (daCi), ki je v Ljubljano pripeljala 650 udeležencev iz 32-ih držav vseh celin – raziskovalcev in praktikov s področja plesne umetnosti, mladih plesalcev in umetnikov. Fantastično vzdušje medsebojne povezanosti, navdušenja in sodelovanja je dvignilo našo fakulteto in Ljubljano v ustvarjalni preplet umetnosti in znanosti. Pomembnost konference je prepoznala tudi Slovenska nacionalna komisija za UNESCO, ki je bila častni pokrovitelj konference.

Na konferenci se je raziskovalo teme šestih »I-jev«, tj.  improvizacije, inkluzije, imaginacije, identitete, inteligentnosti in interdisciplinarnosti, pod skupnim naslovom I – body, I – dance (jaz – telo, jaz – ples). Omenjene teme so udeleženci konference predstavljali tako teoretično kot praktično s predstavitvami izsledkov, dobrih praks in plesnih predstav. Poleg plenarnih predavanj, okroglih miz, predstavitev prispevkov in posterjev se je zvrstilo tudi mnogo raznolikih delavnic in večernih plesnih predstav mladih plesalcev iz tujine in Slovenije. Hkrati so potekala jutranja plesna srečanja, na katerih so udeleženci okusili različne gibalne pristope in pred pričetkom celodnevnega konferenčnega programa prebudili tako um kot telo.

Edinstvenost konference daCi je, da se prepletata dva dela: program za odrasle ter program za mlade plesalce. Oba dela imata več stičnih vsebin. Poleg predstavitve znanstvenih in strokovnih izsledkov na področju plesne pedagogike se tudi neposredno odvija proces ustvarjanja mladih plesalcev skupaj z mentorji.

Konferenčne teme so v Cankarjevem domu in na Ekonomski fakulteti predstavili plenarni govorci Eeva Anttila in Suvi Honkanen iz Finske, Susan Griss iz ZDA ter Robi Kroflič, Maja Delak in Rok Vevar iz Slovenije, ki so zaokrožili vsebine celega tedna v plenarnih predavanjih z različnimi temami: utelešenje upanja, prvoosebna umetniška izkušnja v sodobnih pedagoških pristopih, ustvarjalni gib kot jezik za učenje in pregled plesne vzgoje na območju današnje Slovenije.

V času konference so se predstavili tudi slovenski plesni ustvarjalci s svojimi umetniškimi projekti in predstavami, poleg tega pa so bili udeleženci konference vabljeni k plesu za mir, ki je potekal v zelenem okolju Ljubljanskega gradu. Pomembno vlogo so imeli dijaki Srednje vzgojiteljske šole, gimnazije in umetniške gimnazije Ljubljana, ki so s svojimi mentorji pripravili navdihujoč otvoritveni dogodek.

Na zatvoritvi v Kinu Šiška so mladi iz različnih držav sveta predstavili proces enotedenskega ustvarjanja z mentorji, skupaj pa smo predali štafeto kolegom iz Malezije, ki bodo julija 2027 gostili 17. mednarodno konferenco daCi.

Posebno svečan dogodek je bil podpis Ljubljanske deklaracije »Otrok in ples«, ki je potekal na rektoratu UL ob prisotnosti prorektorja za umetnost, prof. mag. Matjaža Drevenška, dekana UL PEF, prof. dr. Janeza Vogrinca, generalnega sekretarja UNESCO, Gašperja Hrastelja, ter predstavnikov Ministrstva za kulturo, Ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter predstavnikov vseh vključenih držav in članov svetovalnega in izvršnega odbora daCi.

Podpisniki deklaracije, ministrica za kulturo dr. Asta Vrečko, minister za vzgojo in izobraževanje dr. Darjo Felda, predsednik Dance and the Child International (daCi) dr. Jeff Meiners in podpredsednica daCi in vodja  konference na UL PEF dr. Vesna Geršak, so s svojim podpisom potrdili zavezanost k večji vlogi kulturno-umetnostne vzgoje v izobraževanju.

Lepo je in dragoceno, ko s tako konferenco presežemo vse meje, vse omejitve ter se ideje in ustvarjalnost povežejo v rojstvo novega navdiha. Na vsakem koraku poka in se iskri od navdušenja, povezovanja, raziskovanja in ustvarjanja. Fantastičen občutek! 

Ko sva se prvi dan peljali v dvorano Kina Šiška na otvoritveno slovesnost, sva na poti srečali skupine mladih iz različnih držav sveta, ki so med hojo na otvoritev peli, rajali, se družili in se veselili. V Ljubljani je bilo čutiti pravo olimpijsko vzdušje in v takem duhu se je odvijal ves teden. Na eni strani delavnice z umetniki in mladimi, na drugi strani pa znanstveno-strokovni del, na katerem smo izvedli delavnice in predstavljali rezultate raziskav o vlogi in učinkih umetnosti v izobraževanju in v celotnem življenju. 

Težko je izpostaviti, kaj je bilo najlepše in najbolj pomembno, ker je vsak dogodek govoril zase, s svojo govorico in močjo. Eden lepših trenutkov je bila zatvoritev konference.  Na samem začetku je v tišini na oder Kina Šiške stopil majhen deček s posebnimi potrebami in ob pomoči zabobnal na šamanski boben. Izjemen trenutek, ki je močno spregovoril množici v dvorani in svetu. 

Ganljivo je bilo. Močno. Tudi naporno. A navdihujoče. Verjameva, da z umetnostjo lahko svet naredimo boljši. 

– Doc. dr. Vesna Geršak in doc. dr. Helena Korošec, UL PEF

 

Mednarodna poletna šola Kaverljag: Morski organizmi za slepe in slabovidne

Foto: Nik Erik Neubauer

Med 21. in 28. julijem 2024 se je v Pliskovici na Krasu odvila Mednarodna poletna šola Kaverljag: Morski organizmi za slepe in slabovidne, ki sta jo organizirala Akademija za likovno umetnost in oblikovanje Univerze v Ljubljani (UL ALUO) in Društvo Kaverljag. V fokusu delavnice vizualnih komunikacij je bila morska biologija, natančneje priprava novih vsebin, ki bodo morske organizme približale slepim in slabovidnim.

Društvo Kaverljag skupaj z UL ALUO že od svojih začetkov nagovarja okoljevarstvene teme in se ukvarja tako z vizualnim kot komunikacijskim sredstvom, pri čemer ne pozablja na ranljive družbene skupine. V okviru naših skupnih interdisciplinarnih multikulturnih projektov v preteklosti sta med drugim že nastali dve knjigi za slepe in slabovidne: Dotakni se ptice in Žuželke od blizu.

Uspešno zgodbo povezovanja družbene trajnosti (ki je poleg okoljske trajnosti ena od fokusnih tem raziskovalnih projektov na UL ALUO) in vizualne pismenosti (tokrat tudi okviru raziskovalnega programa P5_0452, Vizualna pismenost, ki ga sofinancira ARIS) sta organizatorja letos nadaljevala s fokusom na morsko biologijo.

V okviru 7-dnevne delavnice je bilo ustvarjanje udeleženk in udeležencev usmerjeno v znanstveno ilustracijo, študijske risbe in tridimenzionalne modele morskih organizmov. Vzporedno s tem je potekal bogat program ekskurzij in predavanj strokovnjakov s področij oblikovanja vizualnih komunikacij, biologije, ekologije in družbene vključenosti. Vse to s ciljem priprave taktilnih vsebin, ki bi morske organizme približale slepim in slabovidnim.

UL ALUO, Društvu Kaverljag in partnerskim visokošolskim institucijam (Academy of Fine Arts of Bari, Moholy-Nagy University of Art and Design Budapest, Faculty of Art, University of the National Education Commission, Krakow, Academy of Arts and Culture in Osijek) so se pri izvedbi projekta pridružili še: Nacionalni inštitut za biologijo (NIB), Morska biološka postaja Piran, Center ilustracije, Zveza društev slepih in slabovidnih Slovenije (ZDSSS) ter Medobčinsko društvo za slepe in slabovidne Koper (MDSSK).

Že v prvem dnevu delavnice je akademski slikar Aleš Sedmak osvetlil bogato zgodovino delavnic Kaverljag in njihov koncept povezovanja vizualnega sveta z ekologijo in ranljivimi družbenimi skupinami, prof. Antonio Rolo je predaval o učinkoviti podporni tehnologiji za slepe in slabovidne, dr. Claudio Battelli je udeležence uvedel v svet morskih organizmov, doc. mag. Marija Nabernik pa je predstavila specializirano področje znanstvene ilustracije.

Naslednji dan je dr. Tim Prezelj spregovoril o osnovnih kognitivnih vidikih vključujoče ilustracije, dr. Mateja Maljevac o zaznavanju oseb z okvaro vida, dr. Lech Kolasinski pa o projektu prevajanja vizualnih pojavov v jezik taktilne grafike. Sklop predavanj se je zaključil z nastopom prof. dr. Petre Černe Oven, predavanjem o vlogi inkluzivnega oblikovanja na področju vizualnih komunikacij in osnovnih kompetencah vizualne pismenosti za oblikovalce, ki oblikujejo za slepe in slabovidne.

Ves teden so v duhu multikulturnosti tekle tudi predstavitve institucij in držav udeležencev, v okviru programa pa sta bila izvedena še obiska Akvarija Piran Centra znanosti Univerze na Primorskem in Morske biološke postaje Piran Nacionalnega inštituta za biologijo (NIB).

Ker so ilustrirani didaktični materiali za slepe in slabovidne še vedno redkost, je bil namen pričujočega projekta razširiti nabor dostopnih materialov za to ranljivo skupino. Vzporedno s tem je poskušala poletna šola preko vključevanja tematike empatije in družbene vključenosti v oblikovanju preveriti tudi povezave s sodobnimi tehnologijami, ki jih slepi in slabovidni s pridom uporabljajo.

Rezultati poletne šole bodo javnosti prvič predstavljeni na razstavi v Centru ilustracije v Ljubljani, ki se bo odprla 10. septembra 2024.

– Sara Bešlin Vatovec, UL ALUO

Mednarodna poletna šola Kaverljag: Morski organizmi za slepe in slabovidne

QR koda prejela nagrado za najboljšo predstavo po izboru občinstva na 5. Festivalu FUGA

Foto: Matic Menegalija

Na 5. Festivalu FUGA, ki je potekal od 10. do 15. julija 2024 v Kopru in na katerem je sodelovalo šest umetniških akademij iz Srbije, Slovenije, Madžarske, Češke in Poljske, je avtorski projekt študentk in študentov 3. letnika dodiplomskih programov Akademije za gledališče, radio, film in televizijo Univerze v Ljubljani (UL AGRFT) Dramska igra in Gledališka režija ‘QR koda’ prejel nagrado za najboljšo predstavo po izboru občinstva z oceno 4,43.

Ustvarjalke in ustvarjalci produkcije, ki namesto klasičnega naslova ponuja QR kodo, so s principi snovalnega gledališča raziskovali in poglabljali teme, s katerimi se vsakodnevno soočajo ter jih vedno znova nagovarjajo. Ukvarjali so se z vprašanji otroške nedolžnosti, vojne, distopije, negotove prihodnosti, egocentrizma, z vprašanji o koncu sveta, vplivu socialnih omrežij na pristnost odnosov, odnosih nasploh … Njihov pogled na obravnavane teme je v produkciji predstavljen z izrazitim vizualnim spektrom in asociativno, sanjsko logiko, kjer čutenje nadvlada razum.

Zasedba: Alja Krhin, Domen Lušin, Gašper Grebenšek, Jakob Podlesek, Kaja Petrovič, Maja Kunaver, Marko Rengeo, Rok Ličen, Sara Kastelic

Kostumografinja: Klavdija Jeršinovec

Snemalec videov: Urban Mihevc

Svetovalec za zvok: Drago Ivanuša

Mentorji: doc. Branko Jordan, Matej Puc, z. s., prof. Jernej Lorenci, prof. mag. Jasna Vastl, asist. Sara Slivnik, prof. Janja Korun, doc. mag. Tina Kolenik

Producentka: doc. Mija Špiler

Pia Mikolič, UL AGRFT

Študentka UL ALUO uvrščena na European Ceramic Context 2024

Foto: Gašper Lah

Veronika Lah, magistrska študentka Unikatnega oblikovanja na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje Univerze v Ljubljani (UL ALUO), je bila s svojim študijskim delom EROZIJA uvrščena na prestižni evropski trienale stekla in keramike Bornholm Triennials for Contemporary European Glass and Ceramics 2024, ki poteka na otoku Bornholm na Danskem. Iskrene čestitke!

Glavna tematika letošnjega trienala z naslovom European Ceramic Context 2024 je trajnost. Tudi projekt Erozija predstavlja vseprisotne okoljske problematike. Izdelan je iz nežgane gline, ki jo postopoma raztaplja in odnaša voda v inštalaciji. Glina in voda se zbirata v posodi pod izdelkom, material, iz katerega lahko nato ponovno uporabimo.

Z raztapljanjem izdelek opozarja na krčenje gozdov in vpliv vode na odnašanje nezaščitene prsti. Kot pravi avtorica, so zemeljski plazovi in poplave naravne nesreče, ki se v Sloveniji dogajajo strašljivo pogosto, skrb za zemljo pa žal ne more biti vedno prva skrb lastnikov na kritičnih območjih. Pokrajina se sicer vedno spreminja, a nekatere nesreče bi lahko preprečili s previdnim gojenjem in razumevanjem narave. Dve prizorišči razstave trienala bosta Hjorths Fabrik v Rønneju (kjer bo na ogled Veronikino delo) in Grønbechs Gård v Hasleju (kjer bo moč videti delo naše, prav tako uvrščene, alumne Nike Šantej).

Na fotografiji: Veronika Lah, Erozija/Erosion, nežgana glina, žica, valjane plošče, 23 x 23 x 45 cm.

Mentorica: doc. Kristina Rutar

– Sara Bešlin Vatovec, UL ALUO

Več

24. poletje z Ajkcem

Foto: Tamara Trček Pečak

Letošnja sezona poletnih šol in delavnic Akademije za likovno umetnost in oblikovanje Univerze v Ljubljani (UL ALUO) se je 1. julija začela z Ajkcem z drobnogledom 2024, tehnološko obarvano likovno delavnico za osnovnošolke in osnovnošolce, ki jo organiziramo že od leta 2000.

Tokrat smo se osredotočili na tehnologijo nastajanja impresionističnih slik, vzroke za njihovo propadanje in delo konservatorjev-restavratorjev. Nadobudni udeleženke in udeleženci so se preizkusili v vsem od napenjanja platna, iskanja navdiha v Narodni galeriji in ZOO Ljubljana, obiska prave restavratorske delavnice in seveda do najpomembnejšega – slikanja, na koncu pa še priprave okrasnega okvirja.

Dela, ki so jih otroci ustvarili, bodo v začetku leta 2025 predstavljena na posebni razstavi ob 25-letnici Ajkčevih delavnic, več informacij bo znanih jeseni.


Vodja projekta: prof. mag. Tamara Trček Pečak
Idejna zasnova in vodenje delavnic: prof. mag. Tamara Trček Pečak, akad. slik.; mag. Sara Štorgel, akad. slik.
Strokovni sodelavec: mag. Gregor Kokalj, akad. slik.

Ajkčeve delavnice že od vsega začetka podpira Rotary Club Ljubljana in s svojimi prispevki omogoča udeležbo otrokom in mladostnikom, ki bi si te delavnice sicer težko privoščili.

Delavnica je tudi del programa letošnje Konservatorsko-restavratorske transverzale.

– Sara Bešlin Vatovec, UL ALUO

Tudi drevesa so v Galeriji DLUL

Tudi drevesa so / Even the Trees are, 2024, Galerija DLUL, pogled na postavitev, foto: Mojca Zlokarnik

Skupni grafični projekt študentk in študentov Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani, Akademije za likovno umetnost in oblikovanje Univerze v Ljubljani ter Pedagoške fakultete Univerze v Mariboru.

Razstavljalci:

UL PEF, Oddelek za likovno pedagogiko: Neža Bobnar, Neža Bučan, Laura Caf, Katarina Lucija Cvikl, Ana Drobnič, Matija Franzutti, Nataša Gavrilović, Brina Jenko, Tina Jurić, Karin Kocič, Taja Malnar, Emilija Mežan, Selma Nezirovac, Luana Ovnik, Tea Podboj Breznik, Nika Rihtar, Nika Skok, Maruša Šlogar, Greta Trošt, Lava Vovk Petrovski

UL ALUO, Oddelek za slikarstvo: Špela Ambrož, Vanesa Hochkraut, Tinkara Herkess Nemec, Petra Leskovar Grum, Ema Kobal, Maruša Pajnič, Ana Marija Rauch, Valentin Radulović, Matej Zupan

UM PEF, Oddelek za likovno umetnost: Ana Gregorc, Vito Harum, Enej Hudej, Dominika Kohnová, Romina Kotnik Rajh, Brina Maček, Magdaléna Machalická Tjaša Metličar, Tina Mlasko, Klara Novak, Ana Ovčar, Maja Palić, Aljaž Pintar, Monika Plajnšek, Nika Pogorevc, Neža Rak, Nadia Rožman, Pija Smodiš, Karolína Suková, Staš Trunk

Mentorice: izr. prof. mag. Zora Stančič, prof. spec. Petra Varl, doc. mag. Mojca Zlokarnik

Vodja projekta: doc. mag. Mojca Zlokarnik

V času od 5. 6. do 16. 6. 2024 so se mladi avtorji predstavili v Galeriji Društva likovnih umetnikov Ljubljana. V skupnem projektu, ki je nastal s podporo Sklada Univerze v Ljubljani za umetniško področje, smo se povezale vse visokošolske institucije v Sloveniji, kjer poučujemo umetniško grafiko. Grafika, kot umetniška disciplina, velja za enega najbolj demokratičnih izraznih medijev, saj je zaradi svoje sposobnosti večkratnega odtiskovanja iz iste matrice in posledično cenovne dostopnosti originalnega umetniškega dela omogočila sobivanje z umetnostjo številnim ljubiteljem umetnosti. Zaradi te svoje privlačne lastnosti reproduktibilnosti pa je v vedno nov izziv številnim umetnicam in umetnikom skozi generacije. Možnost odtiskovanja posamezne matrice na več načinov in soustvarjanje novih vsebinskih enot je bil tudi eden od izzivov za študente. Poleg posamičnih – intimnih grafik – smo razstavili skupna dela monumentalnih dimenzij. Dialog med posamičnim in skupnim pa so pokazale tudi grafične matrice, ki smo jih razstavili na tleh, v sredini razstavnega prostora.

Vsebinsko enotno izhodišče, ki naslavlja okoljsko problematiko in podnebne spremembe, je bil okvir, znotraj katerega so nastala kakovostna individualna dela. Za marsikoga je bila to prva razstavna priložnost v profesionalni galeriji in verjamemo, da ne zadnja.

– Doc. mag. Mojca Zlokarnik, UL PEF

Predstavitev ilustratorja kULturnice

Foto: osebni arhiv

Diplomiral sem na Fakulteti uporabne umetnosti v Beogradu na smeri za grafiko in oblikovanje knjig. V sklopu magistrskega študija sem se udeležil izmenjave Erasmus+ na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje Univerze v Ljubljani, kar je bila izjemno bogata izkušnja. S svojim delom poskušam združiti tradicionalne tehnike grafike, ilustracijo in stripe, da bi pripovedoval zgodbe in se povezal z ljudmi.

– Bojan Zavišin, Erasmus+ študent UL ALUO

Elektronsko glasilo kULturnica nastaja v sodelovanju s sodelavkami in sodelavci akademij ter umetniških smeri fakultet Univerze v Ljubljani.

Izhaja vsak zadnji ponedeljek v mesecu.

Izdajatelj: Založba Univerze v Ljubljani

Glavni in odgovorni urednik: prof. mag. Matjaž Drevenšek, prorektor za umetnost

Uredniški svet: prof. mag. Matjaž Drevenšek, Mirela Šućur

Zbiranje in urejanje prispevkov: Mirela Šućur, Jernej Kejžar

Sodelujoče in sodelujoči: prof. dr. Bogomir Kovač, doc. dr. Vesna Geršak, doc. dr. Helena Korošec, Sara Bešlin Vatovec, Pia Mikolič, doc. mag. Mojca Zlokarnik, Bojan Zavišin, Maša Medved, Dunja Zlotrg, Tanja Gvozdenović, Kristina Zajc Božič, Mirela Šućur, Jernej Kejžar

Avtorice in avtorji uporabljenega slikovnega gradiva: Mirjam Lamut, Nik Erik Neubauer, Matic Menegalija, Gašper Lah, Tamara Trček Pečak, Mojca Zlokarnik, Bojan Zavišin, Žiga Gorišek, Kristina Klemenčič

Avtor naslovne ilustracije: prof. mag. Milan Erič

Avtor serije ilustriranih vinjet: Bojan Zavišin, mentorica: doc. Suzi Bricelj

Oblikovanje: Jernej Kejžar

Tehnična realizacija: Innovatif d. o. o.

Jezikovni pregled in lektura: Amidas d. o. o. 

ISSN 2820-4484 

Univerzitetna služba za umetniško dejavnost

Kontakt

Univerza v Ljubljani
Kongresni trg 12
1000 Ljubljana

E-naslov: umetnost@uni-lj.si