Prednosti e-portfeljev v pedagoškem procesu

E-portfelji niso le digitalna zbirka izdelkov in dosežkov, ampak lahko skozi proces gradnje e-portfeljev študenti izkažejo tudi svoje razumevanje določene vsebine in predstavljajo pomemben prispevek k smiselnosti študijskega procesa. Študentom omogočajo razvoj digitalnih kompetenc, sodelovanje ter aktivno vključevanje v študijski proces, povečuje motivacijo in omogoča sistematično spremljanje napredka.

Gradnja e-portfeljev na UL: pregled stanja

V prvem dokumentu so predstavljene teoretične osnove in 38 primerov dobrih praks, od katerih jih 6 izhaja iz UL. Ti vključujejo uporabo e-portfeljev pri študentih razrednega pouka, kemije, prava, arhitekture in veterine. Ključna vloga pedagoga je usmerjanje študentov, podajanje povratnih informacij ter zagotavljanje tehnične in didaktične podpore.

Metodologija in pregled digitalnih okolij

Drugi dokument vsebuje smernice za implementacijo e-portfeljev skozi pet korakov: uvod v koncept e-portfeljev, pregled dobrih praks, pregled digitalnih okolij in demonstracija uporabe okolja, oblikovanje aktivnosti in izdelava e-portfeljev. Predstavljen je tudi pregled najpogosteje uporabljenih digitalnih okolij (PebblePad, Wordpress, Google storitve, MS 365, Mahara, Moodle) ter dodatnih orodij za izdelavo izdelkov.

Vsebine bodo v prihodnje nadgrajene s konkretnimi primeri gradnje e-portfeljev z uporabo npr. okolja WordPress.

Spletna delavnica

Poleg pripravljenih dokumentov in infografike bodo kmalu na voljo tudi informacije o spletnih izobraževanjih in izobraževanjih v živo, kjer se boste lahko pedagogi preizkusili v oblikovanju aktivnosti in gradnji e-portfeljev za svoje predmete. Vabimo vas k spremljanju naše spletne strani za več informacij.

Gradiva so na voljo na povezavi.

UL_Center_mini_logo.png

Center Digitalna UL

Kontakt

Univerza v Ljubljani
Kongresni trg 12
1000 Ljubljana

E-naslov: digitalna@uni-lj.si