Zakaj uporabiti projektno e-učenje pri pouku?

  • Poglobljeno raziskovanje: Pristopa nam omogoča bolj celovito raziskovanje, vključno z oblikovanjem vprašanj, iskanjem virov, analizo in sintezo ugotovitev ter uporabo rezultatov.
  • Avtentičnost: Pristop se osredotoča na reševanje problemskih situacij in komponent iz realnega življenja, ki presegajo simulacije ali hipotetične vaje ter učenje povezujejo z resničnim svetom.
  • Aktivni pouk in avtonomija: Študenti so tekom pristopa soustvarjalci procesa gradnje in uporabe znanja ter imajo priložnosti za avtonomno odločanje glede vsebin, namena učenja in implementacije načrtovanih aktivnosti.
  • Sodelovalno učenje: Poudarek je na organizaciji študentov v skupine ter spodbujanju sodelovalnega učenja, kar prispeva k večji vključenosti in razvoju sodelovalnih spretnosti.
  • Uporaba IKT orodij: Študenti tekom izvedbe običajno uporabljajo različna digitalna orodja, kot so Moodle, Microsoft Teams, Miro, Trello in Notion, ki lahko učinkovito podprejo različne faze projektnega e-učenja ter krepijo razvoj digitalnih kompetenc študentov.

Struktura gradiva:

  1. Pregled stanja izvedbe projektnega e-učenja na UL in širše: Analiza trenutnega stanja in izzivov pri implementaciji projektnega e-učenja.
  2. Metodologija za izvedbo projektnega e-učenja: Koraki in priporočila za uspešno izvedbo projektnega e-učenja.
  3. Pregled orodij, ki jih lahko uporabimo v podporo projektnemu e-učenju: Predstavitev različnih IKT orodij in njihovih možnosti uporabe v pedagoškem procesu.

Dostop do gradiva

Gradivo z dodatnimi informacijami in možnostmi izobraževanja o vpeljavi pristopa  je dostopno na povezavi.

Kontakt

V primeru vprašanj glede vpeljave pristopa smo na voljo na e-naslovu digitalna@uni-lj.si.

UL_Center_mini_logo.png

Center Digitalna UL

Kontakt

Univerza v Ljubljani
Kongresni trg 12
1000 Ljubljana

E-naslov: digitalna@uni-lj.si