Vrsta študijskega programa

Magistrski

Trajanje v letih

2

Št. ECTS kreditnih točk

120

Opis programa

Program Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi temelji na celostnem pristopu k najnovejšim dosežkom marketinga, upravljanja s tržnimi znamkami, tržnega komuniciranja in socialnega marketinga (modul 1), korporativnega komuniciranja in odnosov z javnostmi (modul 2). Vsebina programa poudarja družbeno odgovornost organizacij ter kreativno in strateško naravnanost, ki omogočata najboljše možne rešitve kompleksnih problemov širšega področja marketinga in odnosov z javnostmi, doseganja konkurenčnosti organizacij v svetu. Magistrski študij je namenjen oblikovanju sposobnosti in znanj za vodstvena mesta v oddelkih za marketing, tržno komuniciranje, korporativno komuniciranje oziroma odnose z javnostmi v podjetjih, javnih zavodih, vladnih in nevladnih ustanovah, političnih strankah in medijih.
Magistrante in magistrantke programa najdemo skoraj v vsakem podjetju, neprofitni organizaciji, javni oz. državni službi, v oddelkih za marketing, službah za korporativno in tržno komuniciranje. Veliko jih je v komunikacijskih organizacijah (oglaševalskih in marketinških agencijah, svetovalnih podjetjih, raziskovalnih organizacijah itd). Študij razvija kulturo, ki razvija podjetništvo.