Na delavnici boste spoznali igre v izobraževanju. Srečali se boste s pristopoma učenje z igrami, predstavljenim skupaj s številnimi že ustvarjenimi izobraževalnimi igrami z namenom popestritve pedagoškega procesa, in učenje z ustvarjanjem iger, pri katerem boste v ta namen spoznali orodja H5P, Genially, Scratch, Snap!, Unity ter vtičnike v spletni učilnici Moodle.

Tip delavnice

Fokusne spletne delavnice

Avtorji

Tadeja Nemanič, Mateja Bevčič, Sara Drožđek, Sanja Jedrinović, Anja Luštek, Ana Žabkar Šalić, Jože Rugelj

Trajanje

2 tedna

Moderiranje izvedbe

Mateja Bevčič

Cilji delavnice

Cilji spletne delavnice: 

  • spoznavanje in razumevanje teorije učenja z igrami, vrstami iger in namena iger v izobraževanju;
  • spoznavanje in razumevanje pristopa učenje z igrami;
  • spoznavanje pristopa učenje z ustvarjanjem iger;
  • zasnova in ustvarjanje iger po metodi SADDIE.

Več o delavnici

Delavnica je namenjena spoznavanju iger v izobraževanju. Poleg uvodnega in sklepnega dela jo sestavljajo 3 poglavja: 

  • Igre v izobraževanju

Prva tema ponuja kratek pregled teorij učenja v povezavi z igrami v izobraževanju, njihov razvoj in glavne koncepte ter načine, na katere so glavni koncepti teh teorij vključeni v igre. Na voljo so primeri uporabe izobraževalnih iger v pedagoškem procesu in zbirka različnih virov. Predstavljena je tudi primerjalna analiza orodij, orodja pa so podrobneje predstavljena v naslednjih poglavjih.
V tem poglavju boste rešili H5P kviz in sodelovali v razpravi.

  • Učenje z igrami

V drugi temi boste spoznali učenje z igrami, vrste iger ter njihovo uporabo v pedagoškem procesu. Ogledali si boste lahko tudi zanimivo predavanje o stilih igranja in vplivom iger na študenta ter seznam različnih resnih iger po posameznih področjih učenja in poučevanja.
Na koncu poglavja boste rešili kviz, oddali nalogo in sodelovali v razpravi.

  • Ustvarjanje iger v izobraževalnem procesu

V tretji temi predstavljamo pristop učenje z ustvarjanjem iger in metodo SADDIE za razvoj in ustvarjanje izobraževalnih iger ter primer dobre prakse, pri katerem je predstavljeno, kako lahko pristop in metodo vključimo v študijski proces. Predstavljamo tudi seznam orodij za ustvarjanje iger, ki zahtevajo različno stopnjo znanja programiranja.
Kot zaključek poglavja je obvezno oddati nalogo, v okviru katere izdelate igro s pomočjo vsaj enega izmed predstavljenih orodij.

Pogoji za priznanje opravljene spletne delavnice

Pogoji za priznanje opravljene spletne delavnice:

  • V času razpisanega termina delavnice je obvezno uspešno rešiti  uvodni kviz.
  • V času razpisanega termina delavnice je obvezno sodelovati v vsaj eni od ponujenih razprav
  • V času razpisanega termina delavnice je obvezno uspešno opraviti aktivnosti ob zaključku posamezne teme. 
  • Ob zaključku delavnice je obvezno izpolniti anketo z namenom pridobivanja povratnih informacij udeležencev kot osnove za optimizacijo prihodnjih izvedb spletne delavnice.

Po uspešnem zaključku delavnice in izpolnitvi vseh obveznosti prejmete potrdilo o udeležbi na usposabljanju po e-pošti.