Udeleženci boste na delavnici pridobili znanje o konceptu SAMR-modela, ki ga boste nato lahko uporabili pri načrtovanju in izvajanju pedagoških aktivnosti. Raziskali bomo vsako stopnjo modela – zamenjavo, nadgradnjo, preoblikovanje, redefinicijo - ter preučili primere uporabe IKT na vsaki ravni. Poleg tega bomo razpravljali o tem, kako lahko pedagogii s pomočjo tega modela načrtujete aktivnosti, ki spodbuja kritično razmišljanje, ustvarjalnost in sodelovanje med študenti ob uporabi IKT.
Tip delavnice
Fokusne spletne delavnice
Avtorji
Sanja Jedrinović, Sara Drožđek, Anja Luštek, Tadeja Nemanič, Jože Rugelj, Ana Žabkar Šalić, Vesna Ferk Savec
Trajanje
dva tedna
Moderiranje izvedbe
Sanja Jedrinović
Cilji delavnice
- spoznavanje SAMR-modela;
- oblikovanje redefiniranih pedagoških učnih aktivnosti, podprtih z IKT, ob uporabi SAMR-modela.
Več o delavnici
Delavnica je namenjena spoznavanju SAMR-modela. Poleg uvodnega in sklepnega dela jo sestavlja 1 poglavje:
- Oblikovanje redefiniranih študijskih aktivnosti po SAMR-modelu
Pri tej temi boste imeli priložnost spoznati SAMR-model. V ta namen si boste lahko ogledali primere uporabe IKT na različnih področjih poučevanja na posamezni stopnji po SAMR-modelu.
Kot zaključno aktivnost tega poglavja boste sodelovalno z ostalimi udeleženci dopolnjevali podatkovno zbirko z lastnimi primeri didaktične uporabe IKT v pedagoškem procesu. Razumevanje predstavljene vsebine boste preverili z reševanjem obveznega kviza na temo SAMR-modela. V forumu lahko z drugimi delite svoje izkušnje o oblikovanju redefiniranih študijskih aktivnosti po SAMR-modelu.
Pogoji za priznanje opravljene spletne delavnice
- v času razpisanega termina delavnice je obvezno sodelovati v razpravi;
- v času razpisanega termina delavnice je obvezno uspešno opraviti 2 kviza ob zaključku posameznih sklopov;
- v času razpisanega termina delavnice je obvezno uspešno opraviti sklepno aktivnost pri poglavju Oblikovanje redefiniranih učnih aktivnosti in zaključno aktivnost;
- ob zaključku delavnice je obvezno izpolniti anketo z namenom pridobivanja povratnih informacij udeležencev kot osnove za optimizacijo prihodnjih izvedb spletne delavnice.
Po uspešno opravljenih vseh aktivnostih udeleženci prejmejo potrdilo v spletni učilnici in nekaj dni po zaključku tečaja tudi potrdilo o opravljenem pedagoškem usposabljanju po pošti (na fakulteto).