Na delavnici boste spoznali osnovne funkcionalnosti spletne učilnice Moodle in različne načine učinkovite uporabe le-te v pedagoškem procesu. Seznanili se boste z osnovnim premikanjem in navigacijo po spletni učilnici, urejanjem skrbništva predmetov, ustvarjanjem map in oznak za organizacijo gradiv, ustvarjanjem strani in knjig za predstavitev vsebin, z dodajanjem datotek in spletnih povezav ter spoznali možnosti ustvarjanja kompetenčnih okvirjev in uporabe dejavnosti Booking za rezervacije na različne dogodke v spletni učilnici.

Tip delavnice

Fokusne spletne delavnice

Avtorji

Sanja Jedrinović, Sara Drožđek, Anja Luštek, Tadeja Nemanič, Ana Žabkar Šalić, Irena Nančovska Šerbec, Jože Rugelj

Recenzenti

/

Lektoriranje

/

Trajanje

2 tedna

Moderiranje izvedbe

Sanja Jedrinović

Več o delavnici

Delavnica je namenjena spoznavanju osnovnih funkcionalnosti spletne učilnice Moodle. Poleg uvodnega in sklepnega dela jo sestavljajo 3 poglavja: 

  • Urejanje nastavitev predmeta

V prvi temi boste spoznali osnovne nastavitve za urejanje predmeta v spletni učilnici Moodle. V ta namen boste spoznali kako se navigirati po spletni učilnici, kako urediti skrbništvo predmeta ter se seznanili s pogojnim napredovanjem in omejevanjem dostopa do aktivnosti.

Kot zaključek poglavja je potrebno obvezno opraviti nalogo, v sklopu katere je potrebno pripravili spletno učilnico in urediti osnovne nastavitve predmeta. Kot priporočeno pa je sodelovanje v forumu, v katerem vas vabimo k deljenju vaših izkušenj z urejanjem osnovnih nastavitev v spletni učilnici Moodle.

  • Dodajanje in organizacija že obstoječih (statičnih) virov v spletni učilnici

Pri drugi temi boste spoznali, kako v spletno učilnico dodajati in organizirati obstoječa gradiva. V ta namen se boste seznanili, kako dodajati vire, URL-povezave, kako ustvarjati oznake, mape, dodajati kompetenčni okvir in uporabljati dejavnost Booking znotraj spletne učilnice Moodle.

V zaključnem delu poglavja boste nadgradili svojo spletno učilnico z dodajanjem in organizacijo že obstoječih gradiv.  Kot priporočljivo pa je sodelovanje v forumu, kjer lahko delite svoje izkušnje z dodajanjem in organizacijo gradiv v spletni učilnici.

  • Ustvarjanje virov v spletni učilnici

V tretji temi si boste ogledali, kako v spletni učilnici ustvarjati lastna (statična) gradiva. V ta namen boste spoznali kako ustvarjati strani in knjige v spletni učilnici Moodle.

V zaključnem delu poglavja boste nadgradili svojo spletno učilnico z dodajanjem in ustvarjanjem novih virov, kot so strani in knjige. Kot priporočljivo pa je sodelovanje v forumu na temo ustvarjanja virov v spletni učilnici Moodle.

Cilji delavnice

  • uporaba spletne učilnice za podporo izvajanju študijskega procesa;
  • poznavanje možnosti, ki jih uporaba IKT (spletne učilnice Moodle) prinaša v študijski proces;
  • spletne učilnice kot priložnost za podporo in obogatitev študijskega procesa ter na študenta osredinjen proces poučevanja in učenja;
  • načrtovanje strategije in uvajanje spletnih učilnic v lastno pedagoško delo.

Pogoji za priznanje opravljene spletne delavnice

  • v času razpisanega termina delavnice ste vljudno vabljeni k sodelovanju v različnih aktivnostih (razprava ipd.) pri posameznih sklopih, ki so priporočljive in niso obvezne;
  • v času razpisanega termina delavnice je obvezno sodelovati v vsaj eni odprti razpravi;
  • v času razpisanega termina delavnice je obvezno oddati izdelek ob zaključku posameznih sklopov;
  • v času razpisanega termina delavnice je obvezno uspešno opraviti zaključno aktivnost;
  • ob zaključku delavnice je obvezno izpolniti anketo z namenom pridobivanja povratnih informacij udeležencev kot osnove za optimizacijo prihodnjih izvedb spletne delavnice.

Po uspešno opravljenih vseh aktivnostih udeleženci prejmejo potrdilo v spletni učilnici in nekaj dni po zaključku tečaja tudi potrdilo o opravljenem pedagoškem usposabljanju po pošti (na fakulteto).