Na delavnici boste spoznali možnosti spremljanja napredka študentov z uporabo poročil in redovalnice v spletni učilnici Moodle. V ta namen boste spoznali splošne usmeritve in pregled učne analitike v spletni učilnici, preizkusili se boste pri pripravi redovalnice in pri uporabi različnih poročil v spletni učilnici Moodle.

Tip delavnice

Fokusne spletne delavnice

Avtorji

Sanja Jedrinović, Sara Drožđek, Anja Luštek, Tadeja Nemanič, Ana Žabkar Šalić, Irena Nančovska Šerbec, Jože Rugelj

Trajanje

2 tedna

Moderiranje izvedbe

Sanja Jedrinović

Cilji delavnice

Cilji spletne delavnice: 

  • uporaba spletne učilnice za podporo izvajanju študijskega procesa;
  • poznavanje možnosti, ki jih uporaba IKT (spletne učilnice Moodle) prinaša v študijski proces;
  • spletne učilnice kot priložnost za podporo in obogatitev študijskega procesa ter na študenta osredinjen proces poučevanja in učenja;
  • načrtovanje strategije in uvajanje spletnih učilnic v lastno pedagoško delo.

Več o delavnici

Delavnica je namenjena spoznavanju možnosti spremljanja napredka študentov v spletni učilnici Moodle. Poleg uvodnega in sklepnega dela jo sestavljajo 3 poglavja: 

  • Kako deluje ocenjevanje v spletni učilnici Moodle?

V tej temi boste spoznali, kaj spletna učilnica Moodle omogoča na področju ocenjevanja in učne analitike v spletni učilnici. Spoznali boste splošne usmeritve in pregled učne analitike oz. analize dokazov učenja ter kako deluje ocenjevanje v spletni učilnici.

Kot zaključek poglavja je potrebno obvezno pripraviti in oddati nalogo, v kateri se preizkusite v ustvarjanju različnih aktivnosti v spletni učilnici Moodle, ki nam omogočajo ocenjevanje. Kot priporočeno pa je sodelovanje v forumu, v katerem vas vabimo k deljenju vaših izkušenj z ocenjevanjem v spletni učilnici Moodle.

  • Moodle redovalnica

V tej temi boste spoznali, kaj spletna učilnica Moodle omogoča na področju spremljanja napredka študentov ob uporabi Moodle ocen oz. redovalnice. Spoznali boste strukturo ocen oz. redovalnice v spletni učilnici Moodle, načine za ustvarjanje novih postavk ocen (za dodajanje ocen, pridobljenih izven spletne učilnice), načine za ustvarjanje kategorij, dodeljevanje uteži k posamezni oceni oz. kategoriji ter možnosti spreminjanja prikaza ocen v redovalnici.

Kot zaključek poglavja je potrebno pripraviti in oddati nalogo, v kateri se boste preizkusili v urejanju redovalnice v spletni učilnici Moodle. Kot priporočljivo pa je sodelovanje v forumu na temo Moodle redovalnice.

  • Poročila v spletni učilnici Moodle

V tej temi boste spoznali, kaj spletna učilnica Moodle omogoča na področju analitike učenja in aktivnosti študentov v spletni učilnici. Spoznali boste različna poročila, ki jih spletna učilnica Moodle ponuja pedagogom in študentom.

Kot zaključek poglavja je potrebno obvezno opraviti dejavnost odziv in oddati nalogo, v kateri utemeljite katera poročila se vam zdijo pomembna in uporabna za spremljanje študijskega procesa. Kot priporočeno je sodelovanje v forumu, kjer lahko delite svoje izkušnje z uporabo poročil v spletni učilnici Moodle.

Pogoji za priznanje opravljene spletne delavnice

Pogoji za priznanje opravljene spletne delavnice:

  • V času razpisanega termina delavnice ste vljudno vabljeni k sodelovanju v različnih aktivnostih (razprava ipd.) znotraj posameznih sklopov, ki so priporočljive in niso obvezne.
  • V času razpisanega termina delavnice je obvezno sodelovati v vsaj eni odprti razpravi.
  • V času razpisanega termina delavnice je obvezno uspešno opraviti 1 kviz in 1 odziv ob zaključku posameznih sklopov.
  • V času razpisanega termina delavnice je obvezno oddati 3 naloge ob zaključku posameznih sklopov.
  • V času razpisanega termina delavnice je obvezno uspešno opraviti zaključno aktivnost.
  • Ob zaključku delavnice je obvezno izpolniti anketo z namenom pridobivanja povratnih informacij udeležencev kot osnove za optimizacijo prihodnjih izvedb spletne delavnice.

Po uspešno opravljenih vseh aktivnostih udeleženci prejmejo potrdilo v spletni učilnici in nekaj dni po zaključku tečaja tudi potrdilo o opravljenem pedagoškem usposabljanju po e-pošti.