Na delavnici boste spoznali elemente iger v izobraževanju ter se srečali s pojmom igrifikacija. Z namenom popestritve pedagoškega procesa in pridobivanja idej za uporabo elementov igre v pedagoškem procesu se boste seznanili z različno IKT, kot so H5P, Kahoot, Socrative ter vtičniki v spletni učilnici Moodle.

Tip delavnice

Fokusne spletne delavnice

Avtorji

Tadeja Nemanič, Mateja Bevčič, Sara Drožđek, Sanja Jedrinović, Anja Luštek, Ana Žabkar Šalić, Jože Rugelj 

Trajanje

dva tedna

Moderiranje izvedbe

Mateja Bevčič

Cilji spletne delavnice

  • spoznavanje in razumevanje teorije učenja z igrami, vrstami iger in namena iger v izobraževanju;
  • spoznavanje koncepta igrifikacije in elementov iger;
  • evalvacija IKT, ki omogoča ustvarjanje in uporabo elementov iger v pedagoškem procesu;
  • zasnova posodobljenih študijskih aktivnosti z ustvarjanjem in uporabo gradiv, ki vključujejo elemente iger.

Več o delavnici

Delavnica je namenjena spoznavanju elementov iger v izobraževanju. Poleg uvodnega in sklepnega dela jo sestavljata 2 poglavji: 

  • Igre v izobraževnju

Ponuja kratek pregled teorij učenja v povezavi z igrami v izobraževanju, njihov razvoj in glavne koncepte ter načine, na katere so glavni koncepti teh teorij vključeni v igre. Na voljo so primeri uporabe izobraževalnih iger v pedagoškem procesu in zbirka različnih virov. Predstavljena je tudi primerjalna analiza orodij, orodja pa so podrobneje predstavljena v naslednjih poglavjih.
V tem poglavju boste rešili H5P kviz in sodelovali v razpravi.

  • Igrifikacija

V tem poglavju se boste spoznali s pojmom igrifikacije ter kako je igrifikacija povezana z izobraževanjem. Spoznali boste različne elemente iger, ki jih lahko uporabimo v pedagoškem procesu za motiviranje in aktiviranje študentov. Tako boste spoznali možnosti uporabe igrifikacije znotraj spletne učilnice Moodle ter orodja Kahoot, H5P in Socrative.
Na koncu poglavja boste rešili spomin ter igro iskanja besed, oddali nalogo ter sodelovali v razpravi.

  • Sklepno poglavje

V zaključnem poglavju vas čaka oddaja naloge, v sklopu katere boste zasnovali posodobljeno študijsko aktivnost s poudarkom na uporabi elementov igrifikacije v pedagoškem procesu in in izdelali gradivo, ki bo vsebovalo elemente igrifikacije.

Pogoji za priznanje opravljene spletne delavnice

  • V času razpisanega termina delavnice je obvezno sodelovati v vsaj eni od ponujenih razprav
  • V času razpisanega termina delavnice je obvezno uspešno opraviti sklepne aktivnosti po poglavjih. 
  • Ob zaključku delavnice je obvezno izpolniti anketo z namenom pridobivanja povratnih informacij udeležencev kot osnove za optimizacijo prihodnjih izvedb spletne delavnice.

Po uspešnem zaključku delavnice in izpolnitvi vseh obveznosti prejmete potrdilo o udeležbi na usposabljanju po e-pošti.