Splošne podjetniške vsebine za študente:
Prostori in podpora za prve podjetniške korake
Zgodbe naših podjetnih alumnov
Dva prehranska entuziasta z Biotehniške fakultete UL sta želela korenito spremeniti prehranski sistem. Najprej sta naredila prvi slovenski veganski burger in ugotovila, da to nikakor ni dovolj inovativno, da bi lahko konkurirala velikim. Razvila sta najboljši veganski steak na svetu in se z razširjeno ekipo podala v ameriški YCombinator, kjer so dobili veliko investicijo. Danes iz Domžal dobavljajo najnaprednejše in najboljše vegansko meso po vsem svetu in so prisotni na policah najprestižnejših trgovin.
Na startup vikendu Ekonomske fakultete UL se v čistem začetku influencer marketinga rodi ideja o platformi, kjer bi mali in veliki brandi lahko našli prave influencerje za promocijo. Izgleda zelo obetavno. Posel dobro steče, en profesor celo investira. Firma raste. Ampak, trg se spreminja in večji biznis se najde v tem, da brandi od uporabnikov samo kupujejo fotke in videe. Prek platforme tako steče ogromno podatkov in na podlagi teh, lahko umetna inteligenca firmam dela celotne promocijske kampanje. To je Influee.
Kako v petih letih do več kot 10 milijonov € prodaje? Začneš na startup vikendu Ekonomske fakultete UL, greš v center Ljubljane in prosiš znano kozmetično firmo za lončke (kasneje jim boš huda konkurenca). Lončke napolniš z najbolj dišečo samoporjavitveno kremo, greš nazaj v center in začneš prodajat. Startup vikend je marca, do poletja naštudiraš še marketing in v prvem letu prodaš 2.500 krem. V drugem 30.000. Potem pa vsako leto najmanj podvojiš prodajo. Simpl.