V okviru Centra Digitalna UL izvajamo številne tematsko različne delavnice, ki potekajo tako na spletu kot tudi v predavalnicah, v živo.
Prilagodite izpis
Naziv
Opis
Tip delavnice
Opis
Na delavnici boste spoznali pedagoško kolo avtorja Allana Carringtona, ki temelji na uporabi Bloomove taksonomije in vključuje različno IKT v podporo pedagoškemu procesu. V ta namen boste spoznali inovativne pristope k učenju in poučevanju ter nabor možne IKT v podporo pedagoškemu procesu. Kot opcijsko pa vam predstavljamo tudi pedagoško kolo za študente s posebnimi potrebami.
Tip delavnice
Fokusne spletne delavnice
Opis
Na delavnici boste spoznali Mayerjeva načela, ki so nam lahko v pomoč pri oblikovanju lastnih videoposnetkov ter večpredstavnih učnih gradiv na splošno. Seznanili se boste s spletnimi okolji EdPuzzle, H5P in Nearpod, ki nam omogočajo enostavno ustvarjanje interaktivnih videoposnetkov. Nato boste z upoštevanjem Mayerjevih načel ustvarjali lastne interaktivne videoposnetke, ki bodo vsebovali različne oblike preverjanja razumevanja.
Tip delavnice
Fokusne spletne delavnice
Opis
Na delavnici boste spoznali pomen formativnega spremljanja znanja, mnenj in idej v pedagoškem procesu in kako ga lahko najučinkoviteje podpremo z IKT. S pomočjo primerjalne analize različnih orodij glede na strategije vrednotenja, učno analitiko, načrtovanje in možnosti povratnih informacij boste pridobili boljši vpogled v orodja, ki lahko smiselno podprejo formativno spremljanje študijskega procesa. Spoznali boste tudi nekaj primerov inovativnih učnih pristopov, podprtih z IKT, ter možnosti formativnega spremljanja znanja študentov pri inovativnem poučevanju z IKT.
Tip delavnice
Fokusne spletne delavnice
Opis
Na delavnici boste spoznali različne načine vrednotenja znanja, ki jih podpira spletna učilnica Moodle. Spoznali boste možnosti vrednotenja znanja z uporabo kviza, naloge, možnosti, odziva, lekcije ter možnosti medvrstniškega vrednotenja z dejavnostjo delavnica. Vrednotenje znanja v spletni učilnici boste spoznali tudi pri interaktivnih gradivih, ustvarjenih s H5P in z dejavnostjo lekcija. Z namenom vrednotenja znanja z igrami boste spoznali vtičnike Treasure Hunt, Game in Quizventure ter videli, kako lahko študentom ob uspešnemu zaključku dejavnosti v spletni učilnici podelite značko.
Tip delavnice
Fokusne spletne delavnice