Opisi učnih pristopov, metod in oblik dela, ki jih je možno podpreti z IKT lahko uporabite pri naslednjem načrtovanju aktivnosti za študente. Opisi vključujejo tako cilje, postopek izvedbe, primere izvedbe aktivnosti ter podporno IKT s katero lahko aktivnost nadgradimo.

Prilagodite izpis

Možnost filtriranja zapisov
Ponastavi
Tabela za: Učni pristopi, metode in oblike dela

Naziv

Opis

Namen izvedbe

Število študentov

Trajanje aktivnosti

Opis

Adaptivno učenje je pristop, ki zagotavlja personalizirano učno izkušnjo, predvsem v spletnih učnih okoljih, ki omogočajo spremljanje napredka študenta in uporabo podatkov za stalno prilagajanje študijskih vsebin učnim potrebam pozameznih študentov. Pristop upošteva predhodno znanje študentov, se odziva na njihove učne potrebe in zmanjšuje vrzeli v razumevanju študijske vsebine. Pri takšnem načinu dela se glede na individualne učne potrebe študentov prilagaja zaporedje aktivnosti, težavnosti nalog, čas učenja oz. reševanja aktivnosti, povratne informacije, načrt napredovanja ipd.

Namen izvedbe

Ustvarjanje interaktivnih gradiv

Število študentov

20-50 študentov

Trajanje aktivnosti

več dni ali tednov

Opis

Digitalno pripovedovanje zgodb je aktivnost pripovedovanja zgodb z uporabo večpredstavnih elementov, kot so besedilo, slike, zvok, video, animacije in interaktivne vsebine. Pri tem pripovedovalec predstavi svoja stališča, jih vizualizira in zagovarja. Gre za aktivnost, ki povezuje na študente osredinjene strategije, kot so udejstvovanje študentov, refleksija, problemsko učenje in vključevanje IKT.

Namen izvedbe

Ustvarjanje večpredstavnih gradiv

Število študentov

< 20 študentov

Trajanje aktivnosti

več dni ali tednov

Opis

Piramidiranje je aktivnost za postopno uvajanje sodelovalnega dela v pedagoški proces in spodbujanje ustvarjalnosti pri reševanju problemskih nalog. Problemsko nalogo najprej študenti rešujejo individualno, nadaljujejo v manjših skupinah in nato sodelovalno rešujejo problemsko nalogo v večjih skupinah. Takšen način dela študentom omogoča čas, da se prilagodijo na sodelovanje z vedno večjim številom vrstnikov. Aktivnost spodbuja aktivno poslušanje drugih sodelujočih in sprejemanje različnih pogledov na reševanje določene problemske situacije.

Namen izvedbe

Sodelovalno delo in učenje

Število študentov

20-50 študentov

Trajanje aktivnosti

25 - 45 minut