Sejem kot prodajno orodje

07. oktober 2019
Kraj: Ljubljanski univerzitetni inkubator (Vojkova cesta 63)

Vabljeni na predavanje alumna Ekonomske fakultete UL, dr. Roka Stritarja, ki bo predstavil sejem, kot enega od marketinških kanalov. 

Precejšen izziv pri sodobni prodaji poslovnim kupcem (B2B) je, kako pritegnemo pozornost kupcev, da opazijo našo ponudbo in ji posvetijo svojo pozornost. Današnji kupec je preobremenjen s prodajnimi sporočili, po drugi strani pa se zaveda, da lahko informacije o izdelkih in storitvah kadarkoli poišče sam. Zato je potrebno biti inovativen in iskati različne kanale, kjer lahko dosežemo kupce.

Sejem je zagotovo eden od marketinških kanalov, zato je potrebno izkoristiti vse potencialne koristi, ki jih sejem ponuja. Na predavanju bomo izvedeli zakaj naj se podjetje sploh predstavlja na sejmu ter kaj in koga lahko tam spozna.

Na predavanju boste spoznali aktivnosti in priprave podjetja pred nastopom na sejmu in po sejmu. Ter seveda vse kar se tiče samega nastopa na sejmu.

Predavatelj Rok Stritar bo udeležencem pojasnil, na primeru svoje podjetniške poti in primerov iz prakse kako se lotiti sejma in kaj od sejma lahko pridobimo. Stritar je soustanovitelj spletne trgovine gorniške opreme Kibuba. Pred leti je opustil svojo delo na Ekonomski fakulteti in se posvetil razvoju podjetja. Je moderator startup vikendov, mentor v podjetniških pospeševalnikih, inkubatorjih in izvajalec podjetniških delavnic. 

Predavanje je namenjeno: vsem, ki bi radi osvojili sejem kot marketinški kanal, ustanoviteljem startupov, podjetnikom, marketingašem in prodajnikom.

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

Prijava na dogodek je obvezna tukaj.

 


Dogodki