Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

16. oktober 2019
Kraj: Ljubljanski univerzitetni inkubator (Vojkova cesta 63)

Želite pridobiti več znanja s področja izračuna lastne cene vaših izdelkov? Vabljeni na brezplačno predavanje, na katerem boste pridobili znanja na naslednji področjih:

  • Trženjski splet pri izdelkih (cena, pozicioniranje, izdelek, promocija).
  • Osnove tržnega komuniciranja.
  • Specifike trženjskega spleta pri storitvah.
  • Postavljanje cen (stroški, konkurenca, vrednost za uporabnika).
  • Učinki pospeševanja prodaje.
  • Kdaj in kako lahko dajemo popuste.
  • Izračunali boste lastno ceno vaših izdelkov.
  • Gverilske taktike pri postavljanju cen.
  • Testiranje cenovne elastičnosti v praksi.

Predavanje bo vodila Snježana Kupreš iz Hrvaške, ki ima več kot 23 let prodajnih izkušenj, od tega 19 let na vodstvenih položajih. Prodaja je ena izmed glavnih tem njenega izobraževanja. Letalska industrija je za predavateljico navdihujoča in posebna panoga. Več kot 14 let je delala na Malaysia Airlines, v oddelku prodaje in postavljanja cen. Verjame v ljudi in njihove sposobnosti.

Predavanje je namenjeno vsem, ki bi radi postali ali že ste ustanovitelji startupov, podjetniki, marketingarji, prodajni svetovalci, vodje oz. managerji.

Predavanje bo v angleščini. Delavnica bo potekala 16. 10. 2019, od 13. do 16.30 ure. Udeležba je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.


Dogodki