Webinar: Kako podati in sprejeti kritiko kot profesionalec
Vabljeni na drugi webinar iz sklopa treh webinarjev o načelih učinkovite komunikacije, ki ga bomo izvedli 16. aprila 2020, med 15. in 16.30 uro.
Na webinarju boste spoznali nevrološko ozadje procesov razvoja, bolje razumeli odnosne potrebe sodelavcev in kolegov ter spoznali model, ki dokazano podpira tako razvoj posameznika, kot tudi organizacij.
Veščina podajanja in sprejemanja povratnih informacij je prepoznana kot odločilno orodje za proces razvoja posameznika in njegovih veščin. Zagotavlja ohranjanje kvalitete dela in hkrati krepi medosebne odnose ter zaupanje.
VSEBINA:
- Slepa pega naših vedenj – vir konfliktov ali razvoja?
- Podati kritiko in ohraniti odnose – mit ali realnost?
- Model, ki deluje: vrnitveno sporočilo (feedback).
- Praktično: Prikaz feedbacka na študijskih primerih!
- Feedback zame: kako si ga zagotovim? Kako ga sprejmem? Kam mi prinaša?
- Čas za vprašanja in izmenjavo mnenj
BONUS: Udeleženci brezplačno prejmejo:
- E-priročnik: 7 Priporočil za doseganje učinkovite komunikacije (avtorice Helene Zajec).
Po webinarju bo odprta tudi klepetalnica, preko katere boste imeli možnost predavateljici postaviti vprašanja, ki vas zanimajo.
Vabljeni k udeležbi! Prijava obvezna. Več informacij na voljo tukaj (klik).