Webinar: Komunikacija v konfliktni situaciji

22. april 2020
Kraj: Webinar

Vabljeni na tretji webinar o načelih učinkovite komunikacije, na temo komunikacije v konfliktnih sitaucijah, ki ga bomo izvedli 22. aprila 2020, med 15. in 16.30 uro. 

Dejstvo je, da so konflikti v medosebnih odnosih zaradi raznolikosti človeške narave neizogibni: različnost percepcij, komunikacijski šumi in izgube, različnost prepričanj, vrednot, ciljev in želja vodi k temu, da se velikokrat znajdemo na različnih bregovih. 

Vsaka različnost mnenj in stališč pa še ni konflikt. Ločiti je potrebno med nesporazumom in konfliktom.

Ljudje pogosto menijo, da so konflikti neželeni in se jim je treba izogibati, a vsak od nas ima pač različna mnenja in stališče. Biti v konfliktu ni nujno negativna izkušnja. Lahko je celo pozitivna, saj nas konflikt spodbudi, da uvedemo določene spremembe v svoje delovanje.

 

VSEBINA:

Konflikti:

- Zakaj nastajajo in kaj (dobrega) prinašajo?

- Tipične strategije odzivanja v konfliktih.

- Prednosti in pomanjkljivosti različnih odzivov.

 

Preprečevanje konfliktov:

- delujmo proaktivno in sprejemajoče.

- ustrezna miselna naravnanost v konfliktnih situacijah.

- iz problemskega v ciljni okvir – prenos osredotočenja od problemov na reševanje in povezovanje.

 

BONUS: Udeleženci brezplačno prejmejo:

- E-priročnik: 7 Priporočil za doseganje učinkovite komunikacije (avtorice Helene Zajec).

Po webinarju bo odprta tudi klepetalnica, preko katere boste imeli možnost predavateljici postaviti vprašanja, ki vas zanimajo.

 

Vabljeni k udeležbi! Prijava obvezna. Več informacij o webinarju na voljo tukaj (klik).


Dogodki