Novice
Prilagodite izpis
-
Novosti v orodju Mentimeter: sodelovanje le za verificirane uporabnike
Mentimeter je orodje, ki ga številni pedagogi na Univerzi v Ljubljani redno uporabljajo za vključevanje študentov, zbiranje povratnih informacij, izvedbo kvizov ter spremljanje razumevanja snovi v realnem času. Zato nas veseli, da je bila pred kratkim predstavljena ena izmed dolgo pričakovanih funkcionalnosti, ki še dodatno krepi možnosti varne in pregledne rabe orodja v izobraževalnem kontekstu.
-
Pedagogi in strokovni sodelavci UL, pridružite se Digitalnemu ULTRA maratonu 2.0 tudi v mesecu maju
V prvem tednu meseca maja vas vabimo na delavnici, kjer se bomo osredotočili na predstavitev možnosti didaktične uporabe digitalnih orodij, za kateri imamo na UL kampus licenco, kar pomeni, da sta orodji v licenčni, polnofunkcionalni različici na voljo vsem pedagogom in strokovnim delavcem na UL.
-
S pedagogi smo si pogledali funkcionalnosti, ki jih ponuja orodje OneNote
V petek, 18. 4. 2025, smo v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu v okviru Digitalnega ULTRA maratona za pedagoge UL izvedli usposabljanje z naslovom OneNote: Digitalni zvezek za organizacijo znanja in sodelovanje, kjer smo se osredotočili na pregled različnih funkcionalnosti, ki nam jih orodje ponuja.
-
Utrinki z delavnice Excel 365: Učinkovita analiza podatkov in interaktivne tabele ter vizualizacije
V torek, 16. 4. 2025, smo v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu v okviru Digitalnega ULTRA maratona izvedli usposabljanje z naslovom Excel za pedagoge in strokovne delavce: Učinkovita analiza podatkov in interaktivne tabele ter vizualizacije, kjer smo se osredotočili na pregled različnih funkcionalnosti ter trikov za lažje delo, ki so nam na voljo v tem zmogljivem orodju.
-
S pedagogi smo raziskali možnosti organizacije e-pošte in nalog znotraj orodja MS Outlook
V petek, 11. 4. 2025, smo v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu v okviru Digitalnega ULTRA maratona za pedagoge UL izvedli usposabljanje z naslovom Outlook kot osebni asistent: Organizacija e-pošte, rokovnikov in nalog, kjer smo si pogledali nekaj nastavitev in pravil znotraj MS Outlooka, upravljali s koledarji ter pogledali možnosti dodeljevanja opravil.
-
V okviru Digitalnega ULTRA maratona s pedagogi in študenti UL delimo seznam podpornih spletnih učilnic
V Centru za uporabo IKT v pedagoškem procesu smo v sklopu pilotnega projekta NOO ULTRA 9.01 Izobraževalni ekosistem za pridobivanje digitalnih kompetenc pedagogov in študentov organizirali Digitalni (ultra) maraton za pedagoge in študente, kjer ste razvijali spretnosti, veščine in znanja za uporabo IKT, pri tem pa urili vzdržljivost in skupaj z nami premagovali izzive v izobraževalnem ekosistemu.
-
S študenti smo si pogledali funkcionalnosti, ki nam olajšajo delo v orodjih MS Word in MS PowerPoint
V sredo, 9. 4. 2025, smo v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu v okviru Digitalnega ULTRA maratona za študente UL izvedli usposabljanje z naslovom Digitalna učinkovitost: namigi in triki za delo z MS Word in MS PowerPoint, kjer smo se osredotočili na pregled različnih funkcionalnosti, ki nam jih orodji ponujata.
-
S pedagogi UL smo ustvarjali dinamične in interaktivne PowerPoint predstavitve
V torek, 9. 4. 2025, smo v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu v okviru Digitalnega ULTRA maratona 2.0 za pedagoge UL izvedli usposabljanje z naslovom PowerPoint, ki navduši: Interaktivne predstavitve za dinamično poučevanje.
-
Pregled strukture, možnosti sodelovanja in naprednih funkcij znotraj orodja MS Word
V petek, 4. 4. 2025, smo v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu v okviru Digitalnega ULTRA maratona za pedagoge UL izvedli usposabljanje z naslovom Word za pedagoge in strokovne delavce: Struktura, sodelovanje in napredne funkcije, kjer smo si ogledali določene nastavitve in funkcionalnosti, ki nam lahko olajšajo delo z orodjem MS Word.
-
Pregled MS365 spletnih storitev, ki so nam na voljo z UL ID
V torek, 1. 4. 2025, smo v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu v okviru Digitalnega ULTRA maratona za pedagoge UL izvedli usposabljanje z naslovom Prvi koraki v Microsoft 365: Učinkovito upravljanje digitalnega okolja, kjer smo se osredotočili na pregled različnih orodij, ki nam jih ponuja naša »pisarna« v oblaku.
-
S študenti UL smo si ogledali funkcionalnosti paketa MS365
V sredo, 19. 3. 2025, smo v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu z usposabljanjem Digitalna produktivnost: orodja MS365 za učinkovito delo in študij otvorili naš Digitalni ULTRA maraton 2.0. Študentom smo predstavili funkcionalnosti paketa MS365 ter si nekoliko podrobneje ogledali orodje MS Outlook.
-
Na voljo so posnetki webinarja Uporaba orodij (gen) UI v izobraževanju
V Centru Digitalna UL smo v petek, 7. 3. 2025, izvedli spletno srečanje za pedagoge in strokovne delavce UL, kjer smo predstavili aktualne smernice ter dobre prakse pri uporabi orodij generativne umetne inteligence (genUI) v izobraževanju. Poleg teoretičnega pregleda smo skozi praktične primere raziskali priložnosti uporabe klepetalnikov in drugih UI orodij ter se osredotočili na izzive, ki jih prinašajo.
-
Pedagogi in strokovni sodelavci UL, tudi letos se nam pridružite na nadgrajenem Digitalnem ULTRA maratonu 2.0
Digitalni ULTRA maraton 2.0 bo pedagogom in strokovnim delavcem v prvi polovici leta 2025 prinesel serijo praktičnih in uporabnih delavnic, namenjenih učinkoviti uporabi digitalnih orodij v visokošolskem izobraževanju. Zasnovan je kot interaktiven in dinamičen program, ki vam bo omogočil takojšnjo implementacijo novih znanj v pedagoško prakso. Letos bo maraton še bogatejši, saj udeležencem ponuja dostop do licenciranih orodij ter praktične primere njihove uporabe v akademskem okolju.
-
Študentke in študenti, tudi v letu 2025 z nami nabirajte digitalne kilometre na digitalnem ULTRA maratonu
V Centru za uporabo IKT v pedagoškem procesu v sklopu pilotnega projekta NOO ULTRA Izobraževalni ekosistem za pridobivanje digitalnih kompetenc pedagogov in študentov tudi v letu 2025 organiziramo Digitalni ULTRA maraton za študente UL.
-
Poročilo o delovanju skupnosti multiplikatorjev za didaktično uporabo IKT
Skupnost multiplikatorjev za didaktično uporabo informacijskih in komunikacijskih tehnologij (IKT) Univerze v Ljubljani je bila vzpostavljena z namenom sistematičnega spodbujanja in podpore integraciji IKT v visokošolski pedagoški proces. Cilj skupnosti je bil razvoj in implementacija inovativnih pedagoških pristopov, krepitev digitalnih kompetenc pedagogov in študentov ter oblikovanje podpornega okolja za učinkovito uporabo sodobnih tehnologij pri poučevanju in učenju.
-
Pilotne posodobitve študijskih predmetov z didaktično uporabo IKT – ključne ugotovitve, rezultati analize in strateške usmeritve
Pilotne posodobitve študijskih predmetov z didaktično uporabo informacijsko-komunikacijskih tehnologij (IKT) so bile izvedene v okviru ukrepa »Razvoj podpornega sistema za učitelje in študente na področju vključevanja IKT in sodobnih tehnoloških rešitev v pedagoški proces«. Ključni cilj aktivnosti je bila sistematična integracija tehnologij v pedagoški proces z namenom izboljšanja kakovosti visokošolskega izobraževanja, razvoja digitalnih kompetenc ter spodbujanja inovativnih pedagoških pristopov, ki se učinkovito odzivajo na izzive sodobnega akademskega okolja.
-
Umetna inteligenca v izobraževanju: pregled stanja in prihodnji koraki
Umetna inteligenca vse bolj postaja ključni del visokošolskega izobraževanja. Na Univerzi v Ljubljani (UL) se aktivno ukvarjamo z raziskovanjem možnosti vključevanja UI v pedagoške procese, saj prinaša številne prednosti, kot so personalizirano učenje, avtomatizacija administrativnih nalog in izboljšano spremljanje učnega napredka študentov. V nedavno objavljenem poročilu, ki ga je pripravil interdisciplinarni tim strokovnjakov z različnih fakultet Univerze v Ljubljani v okviru projekta »Razvoj podpornega sistema za učitelje in študente na področju vključevanja IKT in sodobnih tehnoloških rešitev v pedagoški proces«, smo predstavili pregled trenutnega stanja uporabe UI, izpostavili primere dobrih praks ter začrtali smernice za prihodnjo uporabo teh tehnologij.
-
Objavljene so smernice za vpeljavo projektnega e-učenja v pedagoški proces
V Centru Digitalna UL smo objavili novo gradivo z naslovom "Projektno e-učenje na UL: Vpogled v primere dobre prakse in metodologijo izvedbe". To gradivo, pripravljeno v sodelovanju s pedagogi iz 11 članic naše univerze, ponuja celovit pregled stanja in metodologije projektnega e-učenja ter vključuje praktične primere uporabe na različnih študijskih področjih.
-
Center Digitalna UL ob mednarodnem dnevu izobraževanja
Danes obeležujemo mednarodni dan izobraževanja, ki ga je UNESCO letos posvetil umetni inteligenci, zato si želimo skozi objavo spodbuditi razmisleke o tem, kje z izobraževanjem smo in kaj nas čaka v prihodnosti.
-
Na UL FU je potekala konferenca Izzivi in priložnosti vseživljenjskega projektnega e-učenja na UL
V okviru projekta NOO ULTRA 8.06 Vseživljenjsko projektno e-učenje je na Fakulteti za upravo Univerze v Ljubljani v četrtek, 23. 01. 2025 potekala konferenca z naslovom Izzivi in priložnosti vseživljenjskega projektnega e-učenja na UL.