Vrsta predmeta
Obštudijska dejavnost
Kreditne točke (ECTS KT)
4
Status prijave
Zaprta
Študijski program
Za uveljavljanje ECTS kreditnih točk v študijskih programih 1. in 2. stopnje.
Pogoji za vpis k predmetu in pristop k izpitu
Vpis v najmanj 2. letnik prve stopnje oz. v višjo stopnjo. Izbor na podlagi dosedanjih izkušenj z objavami na družbenih medijih. Izbor opravi nosilec predmeta, kriterija sta povprečna ocena do takrat opravljenih izpitov (50 %) in izkušnje z upravljanjem družbenih omrežjih (50 %).
Termin izvedbe
Zimski in letni semester
Način izvedbe
V živo
Oblike dela
- Seminar: 8 ur.
- Samostojno delo: 112 ur.
Način ocenjevanja
Opravil/a - Ni opravil/a. Poročilo o opravljenem delu.
Vsebina predmeta
Opredelitev družbenih medijev. Pisanje za družbene medije. Pomembnost družbenih medijev za akademske institucije. Povečevanje angažiranosti občinstva na družbenih medijih. Analitike družbenih medije.
Cilji in kompetence
- Poznavanje osnov družbenih medijev.
- Ustvariti kampanjo na družbenih medijih.
- Preusmerjati promet na osrednjo spletno stran.
- Ustvariti uredniški koledar.
- Meriti promet na straneh.
Predvideni študijski rezultati
Študentje bodo na koncu:
- razumeli razliko med različnimi platformami družbenih medijev, vključno s funkcionalnostjo, ciljnim občinstvom in uporabo,
- znali določiti, kateri kanal je najustreznejši za njihove cilje,
- pisati objave za Facebook in Twitter,
- fotografirati in v primerno velikosti fotografijo naložiti na družbene medije (npr. instagram),
- ustvariti kampanjo na družbenih medijih s pomočjo uredniškega koledarja, vključno z optimalnimi vsebinami in pogostostjo objav.
Literatura
- Kawasaki, Guy in Peg Fitzpatrick. 2014. The art of social media. New York: Portfolio.
- Hunt, Todd in James E. Grunig. 1995. Tehnike odnosov z javnostmi. Ljubljana: DZS.
Opombe
Kreditno ovrednoteni predmeti so financirani s strani Univerze v Ljubljani in so za študente Univerze v Ljubljani brezplačni.