Prilagodite izpis

Možnost filtriranja zapisov
Ponastavi
  • dan20.png

    DigitAlnI praznični koledar – dvajseti namig

    Dodajanje podnapisov z uporabo generativne umetne inteligence je postalo zelo preprosto in učinkovito, zahvaljujoč naprednim orodjem in algoritmom za prepoznavanje govora, ki omogočajo funkcionalnost avtomatskega prevajanja. V današnjem prazničnem namigu se osredotočamo na uporabo orodja Otter.ai, ki omogoča samodejno prepisovanje in ustvarjanje podnapisov pri različnih zvočnih in video vsebinah.

  • dan19.png

    DigitAlnI praznični koledar – devetnajsti namig

    Tudi današnje gradivo se navezuje na videoposnetke, le da si bomo tokrat pogledali, kako lahko z orodjem ScreenPal avtomatsko generiramo podnapise.

  • dan18.png

    DigitAlnI praznični koledar – osemnajsti namig

    V preteklih dneh smo si že ogledali, kako lahko orodja UI uporabimo za generiranje besedila in fotografij, danes pa se bomo posvetili ustvarjanju videoposnetkov z uporabo dveh orodij.

  • dan17.png

    DigitAlnI praznični koledar – sedemnajsti namig

    V današnjem namigu predstavljamo zanimivo orodje generativne umetne inteligence, ki nam omogoča povzemanje vsebin iz na primer različnih spletnih strani, PDF dokumentov, videoposnetkov, omogoča ustvarjanje različnih vsebin ter avtomatizacijo različnih rutinskih opravil.

  • dan16.png

    DigitAlnI praznični koledar – šestnajsti namig

    Umetna inteligenca postaja nepogrešljivo orodje v vsakdanjem življenju, od avtomatizacije procesov do kreativnega ustvarjanja vsebin. Eno izmed manj očitnih, a izjemno uporabnih področij, kjer nam je lahko v pomoč, je pri pisanju besedil v akademskem in raziskovalnem okolju. V današnjem prazničnem namigu se osredotočamo na orodje Jenni in funkcionalnost orodja ChatGPT, imenovano Platno, ki ne le generirata besedila, temveč tudi učinkovito upravljata z referencami.

  • dan15.png

    DigitAlnI praznični koledar – petnajsti namig

    V današnjem namigu si bomo podrobneje ogledali SciSpace, orodje, ki uporablja umetno inteligenco za analizo znanstvenih prispevkov in ustvarjanje didaktičnih vsebin. Raziskali bomo, kako deluje, katere funkcionalnosti vključuje in kako ga lahko učinkovito uporabite v različnih pedagoških situacijah.

  • dan14.png

    DigitAlnI praznični koledar – štirinajsti namig

    Danes predstavljamo, kako nam lahko orodja UI pomagajo pri pregledu PDF dokumentov, kot je ogled povzetka prispevkov, izvleček ključnih informacij raziskav, pomoč pri administrativnih opravilih, pregledu kompleksnih besedil ipd.

  • dan13.png

    DigitAlnI praznični koledar – trinajsti namig

    Umetna inteligenca v izobraževanju poleg številnih priložnosti (npr. spremljanje napredka učečih se, ustvarjanje dinamičnega in interaktivnega učnega okolja, spodbujanje razvoja višjih kognitivnih procesov, kot sta kritično mišljenje in reševanje problemov), nudi tudi velik potencial pri avtomatizaciji iskanja, pregleda in povzemanja literature. V današnjem namigu bomo predstavili orodji Elicit in Consensus, ki sta med pedagogi in študenti naše univerze že v uporabi.

  • dan12.png

    DigitAlnI praznični koledar – dvanajsti namig

    V današnjem prazničnem namigu se osredotočamo na orodje, ki vam pomaga odkrivati, organizirati in spremljati raziskovalno literaturo. Spoznajte, kako lahko s pomočjo umetne inteligence učinkoviteje raziskujete in povezujete informacije z uporabo platforme Research Rabbit.

  • dan11.png

    DigitAlnI praznični koledar – enajsti namig

    V enajstem namigu bomo prikazali različne načine, kako si lahko pomagamo z orodji generativne umetne inteligence pri podajanju povratnih informacij.

  • dan10.png

    DigitAlnI praznični koledar – deseti namig

    V gradivu predstavljamo, kako si lahko z orodji UI pomagamo pri vrednotenju dela študentov s pomočjo ocenjevalne lestvice. Ocenjevalno lestvico lahko naložimo v orodje ali pa tudi za pripravo le-te uporabimo kakšno izmed orodij UI.

  • dan9.png

    DigitAlnI praznični koledar – deveti namig

    V današnjem prazničnem namigu se osredotočamo na eno izmed orodij, za katerega imamo na Univerzi v Ljubljani kampus licenco (na voljo je za vse pedagoge) in omogoča sprotno preverjanje znanja. V prispevku se osredotočamo na možnosti uporabe umetne inteligence pri uporabi orodja.

  • dan8.png

    DigitAlnI praznični koledar – osmi namig

    V današnjem prazničnem namigu se osredotočamo na eno izmed orodij, ki omogoča sprotno preverjanje znanja. V gradivu se osredotočamo na možnosti uporabe umetne inteligence pri ustvarjanju kvizov in predstavitev na podlagi obstoječih PDF dokumentov, spletne povezave ali besedilnega poziva, v plačljivi različici orodja Kahoot.

  • dan7.png

    DigitAlnI praznični koledar – sedmi namig

    Večinoma se že vsi zavedamo pomembnosti sprotnega preverjanja znanja, toda priprava vprašanj in nalog je lahko zelo zamudna. Zato vam v današnjem namigu predstavljamo možnosti uporabe umetne inteligence integrirane v spletnem orodju Mentimeter, ki vam pomaga ustvariti kvize, vprašanja odprtega tipa in olajša analizo odgovorov.

  • dan6.png

    DigitAlnI praznični koledar – šesti namig

    V današnjem namigu si bomo pogledali, kako lahko personaliziramo učenje, torej kako lahko učno vsebino prilagodimo posameznemu študentu, npr. njegovi ravni znanja ali morebitnim učnim težavam. Spoznali bomo, kako nam lahko pri tem pomagajo orodja umetne inteligence.

  • dan5.png

    DigitAlnI praznični koledar – peti namig

    V petem namigu bomo primerjali različna orodja UI, ki lahko pedagogom pomagajo pri posodabljanju učnih načrtov, aktivnosti in ustvarjanju personaliziranih učnih situacij.

  • dan4.png

    DigitAlnI praznični koledar – četrti namig

    V današnjem prazničnem namigu se osredotočamo na ustvarjanje predstavitev z uporabo različnih spletnih orodij in aplikacij UI.

  • dan3.png

    DigitAlnI praznični koledar – tretji namig

    Ustvarjanje vizualnih gradiv nam lahko olajšajo različna spletna orodja in aplikacije, kot na primer Adobe CC, ki na enem mestu zajema aplikacije za ustvarjanje fotografij, vektorskih podob, videoposnetkov in še več. V današnjem namigu si bomo ogledali, kako si lahko olajšamo delo z uporabo UI, ki je integrirana v orodja Adobe CC.

  • dan2.png

    DigitAlnI praznični koledar – drugi namig

    Ko govorimo o orodjih generativne umetne inteligence, največkrat pomislimo na ustvarjanje različne tekstovne vsebine. UI pa nam lahko ustvari tudi drugačne vsebine, npr. fotografije, kar si bomo pogledali v današnjem namigu.

  • dan1.png

    DigitAlnI praznični koledar-prvi namig

    Letošnji digitAlnI praznični koledar odpiramo z namigom, ki vam bo podal nekaj izhodiščnih idej za uporabo orodij umetne inteligence (UI) v pedagoškem procesu z namenom spodbujanja razvoja različnih znanj pri študentih.