Prilagodite izpis

Možnost filtriranja zapisov
Ponastavi
  • CDIUL Usposabljanje Powerpoint.png

    S pedagogi UL smo ustvarjali dinamične in interaktivne PowerPoint predstavitve

    V torek, 9. 4. 2025, smo v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu v okviru Digitalnega ULTRA maratona 2.0 za pedagoge UL izvedli usposabljanje z naslovom PowerPoint, ki navduši: Interaktivne predstavitve za dinamično poučevanje.

  • CDIUL Usposabljanje Word.png

    Pregled strukture, možnosti sodelovanja in naprednih funkcij znotraj orodja MS Word

    V petek, 4. 4. 2025, smo v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu v okviru Digitalnega ULTRA maratona za pedagoge UL izvedli usposabljanje z naslovom Word za pedagoge in strokovne delavce: Struktura, sodelovanje in napredne funkcije, kjer smo si ogledali določene nastavitve in funkcionalnosti, ki nam lahko olajšajo delo z orodjem MS Word.

  • CDIUL Usposabljanje za pedagoge MS365.png

    Pregled MS365 spletnih storitev, ki so nam na voljo z UL ID

    V torek, 1. 4. 2025, smo v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu v okviru Digitalnega ULTRA maratona za pedagoge UL izvedli usposabljanje z naslovom Prvi koraki v Microsoft 365: Učinkovito upravljanje digitalnega okolja, kjer smo se osredotočili na pregled različnih orodij, ki nam jih ponuja naša »pisarna« v oblaku.

  • CDIUL Usposabljanje za studente MS365-1.png

    S študenti UL smo si ogledali funkcionalnosti paketa MS365

    V sredo, 19. 3. 2025, smo v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu z usposabljanjem Digitalna produktivnost: orodja MS365 za učinkovito delo in študij otvorili naš Digitalni ULTRA maraton 2.0. Študentom smo predstavili funkcionalnosti paketa MS365 ter si nekoliko podrobneje ogledali orodje MS Outlook.

  • Webinar genUI v izobraževanju.png

    Na voljo so posnetki webinarja Uporaba orodij (gen) UI v izobraževanju

    V Centru Digitalna UL smo v petek, 7. 3. 2025, izvedli spletno srečanje za pedagoge in strokovne delavce UL, kjer smo predstavili aktualne smernice ter dobre prakse pri uporabi orodij generativne umetne inteligence (genUI) v izobraževanju. Poleg teoretičnega pregleda smo skozi praktične primere raziskali priložnosti uporabe klepetalnikov in drugih UI orodij ter se osredotočili na izzive, ki jih prinašajo.

  • fs-menti.jpg

    Pedagogi in strokovni sodelavci UL, tudi letos se nam pridružite na nadgrajenem Digitalnem ULTRA maratonu 2.0

    Digitalni ULTRA maraton 2.0 bo pedagogom in strokovnim delavcem v prvi polovici leta 2025 prinesel serijo praktičnih in uporabnih delavnic, namenjenih učinkoviti uporabi digitalnih orodij v visokošolskem izobraževanju. Zasnovan je kot interaktiven in dinamičen program, ki vam bo omogočil takojšnjo implementacijo novih znanj v pedagoško prakso. Letos bo maraton še bogatejši, saj udeležencem ponuja dostop do licenciranih orodij ter praktične primere njihove uporabe v akademskem okolju.

  • CDIUL Digitalni ULTRA maraton za študente-2025.png

    Študentke in študenti, tudi v letu 2025 z nami nabirajte digitalne kilometre na digitalnem ULTRA maratonu

    V Centru za uporabo IKT v pedagoškem procesu v sklopu pilotnega projekta NOO ULTRA Izobraževalni ekosistem za pridobivanje digitalnih kompetenc pedagogov in študentov tudi v letu 2025 organiziramo Digitalni ULTRA maraton za študente UL.

  • Multiplikatorji.png

    Poročilo o delovanju skupnosti multiplikatorjev za didaktično uporabo IKT

    Skupnost multiplikatorjev za didaktično uporabo informacijskih in komunikacijskih tehnologij (IKT) Univerze v Ljubljani je bila vzpostavljena z namenom sistematičnega spodbujanja in podpore integraciji IKT v visokošolski pedagoški proces. Cilj skupnosti je bil razvoj in implementacija inovativnih pedagoških pristopov, krepitev digitalnih kompetenc pedagogov in študentov ter oblikovanje podpornega okolja za učinkovito uporabo sodobnih tehnologij pri poučevanju in učenju.

  • Pilotne posodobitve.png

    Pilotne posodobitve študijskih predmetov z didaktično uporabo IKT – ključne ugotovitve, rezultati analize in strateške usmeritve

    Pilotne posodobitve študijskih predmetov z didaktično uporabo informacijsko-komunikacijskih tehnologij (IKT) so bile izvedene v okviru ukrepa »Razvoj podpornega sistema za učitelje in študente na področju vključevanja IKT in sodobnih tehnoloških rešitev v pedagoški proces«. Ključni cilj aktivnosti je bila sistematična integracija tehnologij v pedagoški proces z namenom izboljšanja kakovosti visokošolskega izobraževanja, razvoja digitalnih kompetenc ter spodbujanja inovativnih pedagoških pristopov, ki se učinkovito odzivajo na izzive sodobnega akademskega okolja.

  • Umetna inteligenca smernice.png

    Umetna inteligenca v izobraževanju: pregled stanja in prihodnji koraki

    Umetna inteligenca vse bolj postaja ključni del visokošolskega izobraževanja. Na Univerzi v Ljubljani (UL) se aktivno ukvarjamo z raziskovanjem možnosti vključevanja UI v pedagoške procese, saj prinaša številne prednosti, kot so personalizirano učenje, avtomatizacija administrativnih nalog in izboljšano spremljanje učnega napredka študentov. V nedavno objavljenem poročilu, ki ga je pripravil interdisciplinarni tim strokovnjakov z različnih fakultet Univerze v Ljubljani v okviru projekta »Razvoj podpornega sistema za učitelje in študente na področju vključevanja IKT in sodobnih tehnoloških rešitev v pedagoški proces«, smo predstavili pregled trenutnega stanja uporabe UI, izpostavili primere dobrih praks ter začrtali smernice za prihodnjo uporabo teh tehnologij.

  • Projektno e-učenje.png

    Objavljene so smernice za vpeljavo projektnega e-učenja v pedagoški proces

    V Centru Digitalna UL smo objavili novo gradivo z naslovom "Projektno e-učenje na UL: Vpogled v primere dobre prakse in metodologijo izvedbe". To gradivo, pripravljeno v sodelovanju s pedagogi iz 11 članic naše univerze, ponuja celovit pregled stanja in metodologije projektnega e-učenja ter vključuje praktične primere uporabe na različnih študijskih področjih.

  • Prihodnost izobraževanja Dall-e.png

    Center Digitalna UL ob mednarodnem dnevu izobraževanja

    Danes obeležujemo mednarodni dan izobraževanja, ki ga je UNESCO letos posvetil umetni inteligenci, zato si želimo skozi objavo spodbuditi razmisleke o tem, kje z izobraževanjem smo in kaj nas čaka v prihodnosti.

  • KonferencaFU.jpg

    Na UL FU je potekala konferenca Izzivi in priložnosti vseživljenjskega projektnega e-učenja na UL

    V okviru projekta NOO ULTRA 8.06 Vseživljenjsko projektno e-učenje je na Fakulteti za upravo Univerze v Ljubljani v četrtek, 23. 01. 2025 potekala konferenca z naslovom Izzivi in priložnosti vseživljenjskega projektnega e-učenja na UL.

  • E-portfelji.png

    Gradnja e-portfeljev na UL: Primeri dobre prakse in usmeritve pri izvedbi

    V Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu smo skupaj s pedagogi iz 8 članic v okviru enoletnega projekta Gradnja e-portfeljev na UL analizirali uporabo e-portfeljev na UL in v tujini. Preučili smo primere dobre prakse, oblikovali smernice za njihovo implementacijo, razmislili, kako nam lahko pri gradnji e-portfeljev pomaga generativna umetna inteligenca in pregledali različna digitalna okolja, s katerimi lahko e-portfelje gradimo.

  • Mikro MOOCi.png

    Izdelava mikro MOOC-ov na UL: Primeri dobre prakse in metodologija

    V Centru Digitalna UL smo v okviru projekta Izdelava mikro MOOC-ov na UL raziskali, kako lahko mikro MOOC-i izboljšajo pedagoški proces. Mikro MOOC-i so krajši spletni tečaji, ki študentom omogočajo pridobivanje specifičnih znanj na prilagodljiv način. V sklopu raziskave smo analizirali dobre prakse, razvili metodologijo za izdelavo teh tečajev in preučili uporabo umetne inteligence pri njihovem razvoju.

  • Zahvala CDIUL.png

    Soustvarjajmo prihodnost izobraževanja tudi v 2025!

    Zaključili smo s še enim digitAlnIm prazničnim koledarjem, preko katerega smo želeli orisati nekaj priložnosti in izzivov, ki jih množični pojav orodij generativne umetne inteligence prinaša tudi v izobraževanje.

  • dan24.png

    DigitAlnI praznični koledar – štiriindvajseti namig

    Generativna umetna inteligenca predstavlja eno izmed najpomembnejših tehnoloških inovacij sodobnega časa. Možnost ustvarjanja besedil, slik, glasbe, videoposnetkov in drugih vsebin omogoča nove pristope k reševanju kompleksnih problemov, spodbujanju kreativnosti ter avtomatizaciji rutinskih nalog. V današnjem prazničnem namigu se osredotočamo na pomen izobraževanj o uporabi UI v visokem šolstvu ter izdamo namig, kako in kje pričeti.

  • dan23.png

    DigitAlnI praznični namig - triindvajset

    Čeprav se zdi, da o uporabi generativne umetne inteligence (UI) v pedagoškem procesu že veliko vemo, je pomembno, da se osredotočimo tudi na specifične veščine, ki omogočajo njeno učinkovito uporabo. Ena izmed teh ključnih veščin je oblikovanje kakovostnih pozivov (ang. prompts), ki usmerjajo delovanje orodij UI, kot je ChatGPT, in iz njih izvabijo kar najbolj uporabne odgovore. V tem prispevku bomo raziskali, kaj pravzaprav pomeni pisanje pozivov, kako ga lahko izpopolnimo, in predstavili nekaj praktičnih trikov za oblikovanje učinkovitih pozivov.

  • dan22.png

    DigitAlnI praznični koledar – dvaindvajseti namig

    V tem namigu vam bomo predstavili dva glavna dokumenta Evropske Unije, ki obravnavata etičnost in varnost pri uporabi umetne inteligence.

  • dan21.png

    DigitAlnI praznični koledar – enaindvajseti namig

    V današnjem namigu predstavljamo nekaj zanimivih možnosti ustvarjanja transkripcij s pomočjo orodja OneNote, ki ga imamo vsi zaposleni in študenti UL na voljo v svoji MS365 licenci.